سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 1033536
۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
حجت الاسلام فغانی

حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین از تمدید پذیرش مبلّغ طرح امین ویژه برادران و خواهران حوزه علمیه استان تا پایان تیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین، ظهر امروز در جمع مدیران مدارس علمیه استان که با حضور مدیر نهادهای آموزشی و قضایی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، گزارشی از همکاری حوزه علمیه قزوین با نهادها به ویژه آموزش وپرورش در خصوص طرح امین ارائه داد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۳۲ نفر از مبلغان در مدارس آموزش و پرورش استان به تبلیغ دین مبین اسلام و امور تربیتی اشتغال دارند و هم اکنون برای این طرح از ۷۳ نفر مصاحبه حضوری توسط اساتید حوزه علمیه قزوین انجام شده و ۴۰ نفر نیز در انتظار مصاحبه می باشند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: البته پذیرش خواهران مبلغه در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: فراخوان جهت ثبت نام برای جذب مدارس امین و ائمه جماعات در مساجد به عنوان هجرت نیمه وقت و ساعتی و مسجد طراز در حال انجام بوده و از تمام طلاب و روحانیون واجدالشرایط تقاضامندیم هر چه سریعتر در سامانه سماوات تشکیل پرونده داده و در معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان قزوین جهت ساماندهی و اعزام حضور رسانند.

حجت الاسلام فغانی ادامه داد: در واقع مأموریت مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش این است که انسان های در تراز نظام، انقلاب و متعهد به آرمان ها را تربیت کنند.

وی ادامه داد: حضور با نشاط و فعال مبلغان طرح امین در مدارس استان قزوین برکتی است و مورد استقبال مسئولین و خانواده ها قرار گرفته است.

حجت الاسلام فغانی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های مهم ایستادگی در برابر هجمه دشمنان، کار جهادی است و جهاد تبیین مهمترین راهکار خنثی کردن توطئه دشمنان در قبال تحریف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha