شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران استان قزوین برگزارشد

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: داوطلبان بعد از برگزاری آزمون ورودی و موفقیت در آن، در مرداد ماه در مصاحبه شرکت کرده و در نهایت پذیرفته شدگان از نیمه دوم شهریور در کلاس‌ها حضور می‌یابند.

حجت الاسلام رضا کاظم‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، اظهار داشت: داوطلبان حوزه علمیه خواهران استان قزوین امروز همزمان با سراسر کشور برای ورود به سطوح دو، سه و چهار با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین افزود: داوطلبان بعد از برگزاری آزمون ورودی و موفقیت در آن، در مرداد ماه در مصاحبه شرکت کرده و در نهایت پذیرفته شدگان از نیمه دوم شهریور در کلاس‌ها حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: فارغ التحصیلان پایه نهم، دیپلم و کارشناسی ارشد با معدل ۱۸ به بالا و حافظان قرآن از آزمون معاف هستند و پذیرش این افراد بدون آزمون خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت حوزه علمیه خواهران استان بیش از ۲۰۰ نفر است، خاطر نشان کرد: حوزه علمیه قزوین در سطح دو (کارشناسی) و سطح سه (کارشناسی ارشد) فعالیت دارد و داوطلبان سطح چهار (دکتری) برای شرکت در آزمون، میهمان قزوین هستند.

حجت الاسلام کاظم‌لو عنوان کرد: پژوهش و تحقیق در حوزه‌های علمیه، همزاد تحصیل و تدریس است و یکی از لوازم ضروری پیشرفت علمی و فرهنگی حوزه‌ها به‌شمار می‌رود.

پذیرفته شدگان حوزه علمیه خواهران قزوین از نیمه دوم شهریور در کلاس‌ها حاضر می‌شوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha