دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر با اشاره به برگزاری آزمون طلاب ورودی حوزه علمیه خواهران بوشهر، گفت: حوزه‌های علمیه همیشه پذیرای علاقه مندانی است که نسبت به ترویج فرهنگ الهی و خدمت اجتماعی دغدغه مند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ظهر امروز آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران بوشهر برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در مقاطع مختلف با شرکت داوطلبان از سراسر استان در مدرسه الزهرا(س) بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به این خبر اظهار داشت: در این دوره با تلاش‌های صورت گرفته شاهد رشد ۱۰۰ درصدی سطح ۳ و ۴ بودیم.

وی افزود: حوزه‌های علمیه همیشه پذیرای علاقه مندانی است که نسبت به ترویج فرهنگ الهی و خدمت اجتماعی دغدغه مند هستند.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به نقش حوزه علمیه در رسیدن بشر به سعادت و هدایت به سمت دین، گفت: هدایت دینی و خدمت فرهنگی به مردم در حوزه‌های علمیه که همان ترویج سبک زندگی الهی است، وظیفه منحصر به فرد حوزه‌های علمیه است.

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر یادآور شد: خدمت اجتماعی، جزء جدا نشدنی حیات یک طلبه است که در تمام زمان‌ها و مخصوصا در سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه رنج و تلخ کامی امروز دنیا به خاطر دور شدن از فرهنگ الهی است، گفت: غوطه‌ور شدن در زندگی شیطانی و تلخ کامی امروز دنیا، از آثار دور شدن از فرهنگ الهی است که جبهه باطل بر دنیا تحمیل کرده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تصریح کرد: سرود «سلام فرمانده» نشان داد دنیا امروز تشنه روح معنوی و حماسی سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه طلاب جدید الورود قدردان و شکرگزار نعمت طلبگی باشند، یادآور شد: انس با قرآن و معنویت، انس با کلمات امام بزرگوار و امام خامنه‌ای، جدیت در درس و بحث و انس و اشتیاق روز افزون به صاحب حوزه‌ها حضرت بقیه الله الاعظم، راه رسیدن یک طلبه به موفقیت و هدف واقعی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha