شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بندرعباس

حوزه / مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: از نخستین روزهای وقوع زلزله، حضور طلاب و روحانیون بسیجی در مناطق زلزله‌زده غرب استان بسیار دلگرم کننده بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان روز گذشته در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده سایه خوش هرمزگان، اظهار داشت: از نخستین روزهای وقوع زلزله، حضور طلاب و روحانیون بسیجی در مناطق زلزله‌زده غرب استان بسیار دلگرم کننده بوده است.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون بسیجی تا آخرین لحظه در کنار زلزله‌زدگان غرب هرمزگان خواهند ماند، گفت: پس از وقوع زلزله در بامداد شنبه یازدهم تیرماه، طلاب و روحانیون بسیجی در قالب گروه‌های جهادی در مناطق آسیب دیده حضور یافته و برای تسکین آلام مردم دست به کار شدند.

حجت‌الاسلام پولادی ادامه داد: گروه‌های جهادی با اهتمام جدی برای کمک به آسیب دیدگان زلزله از همان لحظات ابتدایی حادثه در کنار مردم حاضر شدند و با نصب چادر، کانکس، بیمارستان صحرایی، آواربرداری و توزیع اقلام سرمایشی و همچنین غذای گرم به یاری زلزله زدگان شتافتند.

وی خاطر نشان کرد: در کنار نیروهای جهادی، مسئولان و نیروهای خدمات رسان، طلاب، روحانیون و علمای استان نیز تا آخرین لحظه در کنار مردم آسیب دیده حضور دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: طلاب و روحانیون علاوه بر عرصه‌های عمرانی و سازندگی در رابطه با بحث‌های فرهنگی نیز بسیار فعال هستند و در عرصه بازگشت روحیه و امید به آینده در بین زلزله زدگان به خصوص نسل جدید، حضور آنها بسیار موثر بوده است.

حجت‌الاسلام پولادی از حضور خیران، مردم، مسئولان کشوری و استانی، نیروهای مسلح، گروه‌های جهادی، نیروهای خدمات‌رسان و اصحاب رسانه در کنار مردم زلزله زده قدردانی کرد و یادآور شد: رسانه‌ها بخش بزرگی از عملکردها را منعکس می‌کنند و در این شرایط سخت در کنار مردم هستند و این قابل تقدیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha