شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ آزمون تخصصی مشاوران مدارس حوزه علمیه خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: آزمون ورودی سطح  دو ، سه و چهار حوزه های علمیه خواهران اصفهان همزمان با سراسر کشور فردا جمعه ۱۷ تیرماه در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، راضیه شکرانی، معاون آموزش حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان از برگزاری آزمون ورودی سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و چهار (دکترا) حوزه علمیه خواهران اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این آزمون روز جمعه ۱۷ تیرماه همزمان با سراسر کشور در مؤسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا(س) اصفهان برگزار خواهد شد.

شکرانی افزود: در مقطع عمومی (کارشناسی) با شرط معدل ۱۴ و حداکثر سن ۴۰ سال، ۸۷۸ نفر متقاضی و دارای شرایط شرکت در آزمون هستند.

وی ادامه داد: از ۳۹۸ نفر متقاضی سطح سه در ۸ رشته تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، اخلاق اسلامی، مدیریت آموزشی، مدرسی ادبیات عرب، کلام اسلامی، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی و تربیت دینی کودک و نوجوان ۴۰ نفر معاف از آزمون و ۳۶۰ نفر در آزمون شرکت و به سؤالات تستی پاسخ خواهند داد.

شکرانی افزود: در سطح چهار نیز تعداد ۴۰ نفر در ۴ رشته تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی و علوم و معارف قرآن، فقه و اصول با گرایش فقه خانواده و کلام اسلامی به رقابت علمی می‌پردازند.

معاون آموزش حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان خاطر نشان کرد: از آنجایی که درب ورودی آزمون راس ساعت ۸:۳۰ بسته خواهد شد،بنابراین لازم است تا داوطلبان به موقع در محل برگزاری آزمون حاضر شوند.

وی یادآور شد: زمان اعلام نتایج نهایی آزمون پذیرش، پایان روز ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ خواهد بود و به محض اعلام نتایج آزمون، پذیرفته شدگان وارد مرحله مصاحبه می‌شوند و از ۲۵ تیر تا ۱۵ مردادماه سال جاری نیز برای انجام مصاحبه تعیین شده است.

شکلاتی با بیان اینکه نتیجه نهایی پذیرش حوزه های علمیه خواهران ۵ شهریور مشخص می‌شود، اظهار داشت: نتایج از طریق پایگاه سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانیpaziresh.whc.ir اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha