جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1034068
۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷
پیام تسلیت مدیر حوز هعلمیه کرمانشاه در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین علی کرجی(محقق و استاد حوزه علمیه قم)

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پیامی درگذشت حجت الاسلام علی کرجی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، محقق و مدرس حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، در پیامی درگذشت حجت الاسلام علی کرجی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، محقق و مدرس حوزه را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

خبر درگذشت عالم فرزانه جناب حجت الاسلام آقای علی کرجی مایه تأسف و تأثر عمیق گردید. ایشان از رزمندگان رزمی تبلیغی دوران درخشان دفاع مقدس، نمونه بارز و مصداق کامل یک روحانی فاضل، متخلق و دارای کمالات اخلاقی، علمی و پژوهشی بودند.

درک حضور بزرگان علمی و اخلاقی حوزه علمیه، تربیت شاگردان و نیز قلم روان و توانمند او در تبیین معارف دین، التزام عملی به فرامین امامین انقلاب، وارستگی اخلاقی، حسن سلوک از ایشان، شخصیتی برجسته، محققی توانمند، جامع و ممتاز ساخته بود.

این مصیبت جانسوز را به محضر حضرت بقیه الله(عج)، مقام معظم رهبری، دوستداران، شاگردان و بویژه خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفر کرده، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند منان مسئلت دارم.

صادق ایرانی
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خ. کاظمی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 1
    حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه در مجلس یادبود حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی کرجی نشان از جایگاه این روحانی رزمنده محقق و مدرس حوزه علمیه قم دارد.
    • ق. اکبری IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      0 1
      آیت الله علماء زحمت افتادند مراسم ختم تشریف بردند اما متاسفانه کانال خبری دفتر امام جمعه هیچ خبری در این خصوص بارگذاری نکرد گرچه اعلامیه فوت افراد غیر روحانی را چاپ می کند یعنی در گروه قرار می دهد؟!
  • یا الله IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    0 0
    روحانی به تمام معنا و متخلق به اخلاق اسلامی، روحشان شاد و یادشان جاودانه باد