جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1036778
۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
تصاویر / تقدیر نماینده رئیس جمهور از علما و خانواده شهدای روحانی در استان همدان

حوزه / مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت به نمایندگی از حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، از سه نفر از علما و دو نفر از خانواده شهدای روحانی همدانی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت ظهر امروز به نمایندگی از حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، از علما و دو نفر از خانواده شهدای روحانی همدانی تقدیر کرد.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت در ابتدا با حضور در منزل حجج اسلام طاهری و جوادی از روحانیون پیشکسوت همدان، از خدمات و تلاش های صورت گرفته در راستای تربیت طلاب و ترویج اخلاق در جامعه تشکر کرد و شنونده درد و دل‌ها و نقدهای علمای همدانی بود.

ابلاغ سلام رئیس جمهور به علمای همدان +عکس

حجت الاسلام والمسلمین تقوی سپس با حضور در منزل شهید روحانی عبادی‌نیا و شهید روحانی سعیدی، در فضای صمیمی با خانواده‌های شهدای روحانی به گفت‌وگو پرداخت و با اشاره به رشادت و از خودگذشتگی شهدا در دوران دفاع مقدس، از صبر و ایثار خانواده‌های معظم شهدا تقدیر کرد.

ابلاغ سلام رئیس جمهور به علمای همدان +عکس

آخرین دیدار حجت الاسلام والمسلمین تقوی نیز با آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان بود که در این دیدار دوستانه، مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت، با تاکید بر جایگاه و نقش آیت الله موسوی اصفهانی در جامعه و در بین حوزویان، از اقدامات و تلاش‌های مدیر حوزه علمیه استان تقدیر و سلام رئیس جمهور را ابلاغ کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha