جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راه روشن

حوزه / دبیر جشنواره ملی راه روشن با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۰ شهریور، گفت: هدف از اجرای این جشنواره، آشنایی جامعه و اقشار مختلف با نهج البلاغه و درس‌های این کتاب ارزشمند برای زندگی بشری و البته تلاش برای رفع مهجوریت این کتاب گرانقدر و با ارزش است.

محمد رمضان پور دبیر جشنواره ملی راه روشن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به استقبال خوب شرکت کنندگان از جشنواره راه روشن و ارسال تعداد بالایی از آثار به دبیرخانه این جشنواره، اظهار داشت: به جهت وجود درخواست‌های فراوان در رابطه با تمدید زمان ارسال آثار، دبیرخانه جشنواره تصمیم به تمدید مهلت ارسال تا ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ گرفته است.

وی با بیان اینکه آیین اختتامیه جشنواره در مهر سال جاری در استان همدان برگزار خواهد شد، گفت: علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در جشنواره ملی راه روشن، آثار خود را با موضوعات مختلف در حوزه "تربیت در عرصه نهج البلاغه" در پنج بخش تا تاریخ فوق، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره ملی راه روشن به تشریح محورهای جشنواره پرداخت و یادآور شد: علاقمندان در بخش علمی با ارسال مقاله، در بخش ادبی با ارسال شعر و داستان، در بخش فضای مجازی با ارسال آثاری حول محور ایجاد حرکت و جریان اجتماعی در جامعه و فضای مجازی و یا ساخت شبکه‌های مجازی با موضوع نهج البلاغه، در بخش چند رسانه‌ای با تولید آثاری در عرصه کلیپ، موشن، پادکست و در نهایت در بخش هنری و هنرهای تجسمی همانند خوشنویسی، نقاشی و عکاسی، می‌توانند در این جشنواره ملی شرکت کنند.

وی افزود: نحوه ارسال آثار و دریافت شیوه‌نامه‌های شرکت در جشنواره، در تارنمای Bonyad-qadir.com و در شبکه‌های مجازی با آدرس @raah_rooshan منتشر شده است که شرکت کنندگان با مراجعه به آن و یا تماس با شماره ۰۹۹۹۹۹۲۹۱۰۲ می‌توانند اطلاعات لازم را در این حوزه کسب کنند.

رمضان‌پور به جوایز اولین جشنواره ملی راه روشن نیز اشاره کرد و گفت: به نفرات اول در هر یک از بخش‌های پنج گانه مبلغ ۱۰ میلیون ریال بعلاوه سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی، به نفرات دوم ۷ میلیون ریال بعلاوه سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی و به نفرات سوم، ۵ میلیون ریال بعلاوه سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی به عنوان هدیه اهدا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این جشنواره، آشنایی جامعه و اقشار مختلف با نهج البلاغه و درس‌های این کتاب ارزشمند برای زندگی بشری و البته تلاش برای رفع مهجوریت این کتاب گرانقدر و با ارزش است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha