جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1034693
۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام

حوزه/ امام جمعه شهرکرد گفت: پرچم غدیر را باید بالا نگهداریم، چرا که غدیر مکتب تمام عیار راهبردی برای بشریت است که در آینده بشر زیر این پرچم قرار خواهد گرفت و به رستگاری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شهر کرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه عیدی بزرگتر از غدیر نداریم، اظهار داشت: متأسفانه نتوانستیم آن طور که باید حق غدیر را خوب ادا کنیم.

وی افزود: اخیراً در این زمینه تلاش‌هایی شده که البته بیشتر در زمینه جشن و اطعام بوده است، البته این کارها بی‌تاثیر نیست اما اصل کار محتوای این برنامه‌ها است که دشمن نیز به دنبال از یاد بردن آن و فعالیت در این حوزه است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه لازم است خطبه غدیر را زنده نگه داریم، مطرح کرد: پرچم غدیر را باید بالا نگهداریم، چرا که غدیر مکتب تمام عیار راهبردی برای بشریت است که در آینده بشر زیر این پرچم قرار خواهد گرفت و به رستگاری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پرچم ظهور، همین پرچم غدیر است، اظهار داشت: خداشناسی، دین‌شناسی، جهان‌شناسی و دشمن‌شناسی چهار اصل زندگی عالمانه و اسلامی است که امام هادی(ع) این موارد را به زیبایی برای ما تبیین کرده‌اند.

خطیب جمعه شهرکرد ادامه داد: صحبت از امام علی(ع) می‌زنیم، اما متأسفانه آنگونه که باید ایشان را نشناخته‌ایم، که در این راستا زیارت جامعه کبیره می‌تواند ما را با حضرت(ع) و سبک زندگی ایشان آشنا کند.

وی افزود: شیطان با سست کردن گرایش‌های دینی و پر رنگ کردن لذت‌طلبی، مومنان را دچار وسوسه می‌کند تا آخرت برایشان بی‌اهمیت باشد، بنابراین باید مراقب باشیم تا فریب شیطان را نخوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha