جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: برنامه‌های این دهه باید منسجم، هدفمند، بامحتوا و مردمی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و دهه ولایت، اظهار داشت: برنامه‌های این دهه باید منسجم، هدفمند، بامحتوا و مردمی برگزار شود.

وی افزود: برنامه‌ها و جشن‌های این دهه باید در قالب برنامه‌های دینی، فرهنگی و با محوریت تبیین و تشریح واقعه غدیرخم برگزار شود.

امام جمعه بروجرد با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز تاسیس شورای نگهبان یادآور شد: فقهای شورای نگهبان افرادی عادل، باتقوا و سخت کوش هستند که در راستای عدالت و دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب قدم برمی‌دارند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: فقهای شورای نگهبان مزین به خصلت عدالت هستند و هیچ توهین و اهانتی نسبت به اعضای این نهاد پذیرفته نیست.

وی با گرامیداشت سالروز تشکیل نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات این نیروهای خدوم خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همواره در برقراری نظم و امنیت ایران اسلامی اقدامات چشمگیری را انجام داده است.

امام جمعه بروجرد گفت: بایدن رئیس جمهور آمریکا در سفر به منطقه، چند هدف از جمله حمایت از رژیم صهیونیستی که به شدت مورد حمله سایبری قرار گرفته و همچنین دلگرم کردن کشورهای وابسته و صحبت با نوکران خود را دنبال می‌کند، چرا که از اقتدار روزافزون ایران اسلامی هراس دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha