جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمدی لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم بزرگداشت آیین‌ها و مراسم دهه غدیر، آذین بندی معابر و محلات تاکید کرد و گفت: باید جشن‌های غدیر به صورت باشکوه و جدی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر لزوم یاری دهی به بهزیستی در ارائه خدمت به جامعه هدف، اظهار داشت: خدمت در این نهاد دارای ارزش و اهمیت است.

وی با اشاره به وظایف سنگین شورای نگهبان، نظارت بر انتخابات را از جمله وظایف و مسئولیت‌های این نهاد برشمرد و با تقدیر از تلاش‌های این شورا طی چند دهه فعالیت، گفت: همه باید جایگاه شورای نگهبان را حمایت و تقویت کنیم زیرا سلامت انتخابات را تضمین می‌کند.

امام جمعه ساری با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت امام هادی(ع)، خدمات این امام همام را برجسته دانست و یادآور شد: زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیریه نوعی امام و امامت شناسی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین لائینی با بیان اینکه ۲۰۶ فضیلت حضرت علی(ع) در زیارت غدیریه آمده است، افزود: این زیارتنامه بسیار پرفضیلت و پر محتوا است و لذا وظیفه داریم با مطالعه آن شناخت خود نسبت به حضرت علی(ع) و جایگاه امامت را بیشتر کنیم.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه علیه تبلیغاتی که نسبت به حضرت علی(ع) می‌شود، نیازمند تبیین و روشنگری هستیم، خاطر نشان کرد: هنوز حضرت علی(ع) آن طور که باید شناخته شده نیست و لازم است تا در زیارت غدیریه آن طور که امام هادی(ع) به بیان فضائل حضرت علی(ع) پرداخته‌اند را به خوبی مطالعه کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم بزرگداشت آئین‌ها و مراسم دهه غدیر، آذین بندی معابر و محلات تاکید کرد و گفت: باید جشن‌های غدیر به صورت باشکوه و جدی برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ غدیریان در روز شنبه در ساری، خواستار حضور پرشور مردم در این مراسم شد.

امام جمعه ساری با اشاره به حضور و سفر رئیس جمهور آمریکا، به منطقه، دیدار با مسئولان رژیم صهیونیستی و تصمیم‌های پشت پرده برای دوشیدن گاو شیرده منطقه، اظهار داشت: این حضور همزمان با رمی جمرات حجاج در آیین حج است که همه ما با شعار ماندگار مرگ بر آمریکا، رمی جمرات را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha