جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسن علیدادی سلیمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی در عید غدیر این است که این عیدی که برای کامل کردن دین آمده است، خدای نکرده باعث تفرقه نشود و لذا همگان باید مراقب این مهم باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت و فرا رسیدن عید غدیر اظهار داشت: در غدیر انتخاب رهبری حزب خدا اتفاق می‌افتد، آن هم رهبری که فقط و فقط هدف و آرمانش جلب رضایت خداست.

وی با اشاره به اینکه در عید مبعث رسالت و در عید غدیر امامت و ولایت مطرح شده است، تصریح کرد: دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی در عید غدیر این است که این عیدی که برای کامل کردن دین آمده است، خدای نکرده باعث تفرقه نشود و لذا همگان باید مراقب این مهم باشیم.

امام جمعه کرمان مطرح کرد: جامعه اسلامی در رابطه با امامت هیچ اختلافی با هم ندارند و همه مسلمانان این مهم را قبول دارند، اما یک اختلاف اعتقادی در جایگاه امام وجود دارد و گروهی این مهم را از اصول دین و گروهی دیگر از فروع دین می‌دانند.

حجت الاسلام علیدادی با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو خاطر نشان کرد: از مناسبت‌های پیش رو هفته تأمین اجتماعی را داریم که امیدوارم مسئولان تامین اجتماعی هر چه زودتر حقوق بازنشستگان و مطالبه آنان را بررسی و خبر خوشی را به بازنشستگان کشور اعلام کنند.

امام جمعه کرمان مناسبت دیگر این هفته سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: این شورا ۲ وظیفه مهم و اساسی بر عهده دارد که عبارتند از نظارت بر قوانین مجلس برای رعایت اسلامیت و حفاظت از قانون اساسی کشور.

وی همچنین در خطبه‌ اول نماز جمعه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی آن را یکی از ریشه‌های اصلی سعادت نامید و اظهار داشت: عنصر اصلی تقوا ۲ چیز است که اگر رعایت شود همگان متقی می‌شوند که عبارتند از به یاد خدا بودن در همه صحنه‌ها چه آشکار و پنهان و توجه به حضور و وجود دادگاه عدل الهی.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha