یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
1

حوزه/ در روز عید غدیر مصادف با ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۸ میهمانی به مسافت ۱۰ کیلومتر از چهارراه ولی‌عصر(عج) تا چهارراه پارک‌وی با حضور هیئت‌های مذهبی، مساجد و گروه‌های جهادی و مردمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در روز عید غدیر مصادف با ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۸ میهمانی به مسافت ۱۰ کیلومتر از چهارراه ولی‌عصر(عج) تا چهارراه پارک‌وی با حضور هیئت‌های مذهبی، مساجد و گروه‌های جهادی و مردمی برگزار می‌شود.

امسال جمعی از گروه‌های مردمی تصمیم گرفته‌اند تا یک رویداد جدید با نام «میهمانی ۱۰ کیلومتری» در مرکز شهر تهران برپا کنند.

در این میهمانی میزبان اصلی و میهمان‌های آن را مردم تشکیل می‌دهند و هیأت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی،‌گروه‌های خدماتی و گروه‌های سرود در طول مسیر چهارراه ولی‌عصر (عج) تا چهارراه پارک‌وی، موکب‌هایی با برنامه‌ها و رویکردهای مختلف برپا خواهند کرد.

عصر روز عید سعید غدیر از ساعت ۱۸ تا ۲۲ این مراسم رسماً برگزار خواهد شد که احتمالاً تا ساعات پایانی شب هم ادامه خواهد داشت این ساعت بر اساس نظرسنجی از گروه‌های مردمی و هیئت‌های مذهبی انتخاب شده است زیرا آنان نهایتاً برنامه‌های خود را تا ظهر غدیر برگزار می‌کنند.

۳۵۰ موکب دار از هیئت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی،‌ خدماتی و گروه‌های سرود در طول مسیر حضور داشته و با خدمات متنوع و جذاب، پذیرای شرکت‌کنندگان در مراسم خواهند بود.

پذیرایی و اطعام در ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مولودی‌خوانی و سرود، برپایی غرفه‌های فرهنگی و آموزشی و خانواده و کودکانه، اجرای پویش‌های مختلف با موضوع غدیر، توزیع هدایا و بسته‌های محتوایی و پزشکی عناوین برنامه‌هایی است که در این رویداد تدارک دیده شده و انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha