یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: نوک پیکان دشمنی‌های استکبار به سمت مردم قرار دارد و می‌خواهند با ایجاد تشکیک در دل‌های مردم، ناامیدی را تزریق و بی‌اعتمادی را به نسل جوان القا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین صبح امروز در پانزدهمین نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در جمع طلاب مدارس علمیه استان قزوین که به صورت آنلاین برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور مردم استان قزوین در برپایی برنامه‌های دهه امامت و ولایت در مساجد وحسینیه‌ها، اظهار داشت: دشمن تلاش کرد تا مانع از تشکیل انقلاب مردم شود، اما نتوانست و انقلاب شکل گرفت و در تمامی این سال‌ها مردم یاور انقلاب بودند.

وی افزود: تمام توفیقات کسب شده ایران در طول ۴۳ انقلاب اسلامی، مرهون رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه آمریکا در خط مقدم ظلم ستیزی در برابر ملت‌ها است، مطرح کرد: امروز شاهد از هم پاشیدگی استکبار هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با تاکید بر اینکه ملت ایران در عرصه‌های مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی حضوری جدی داشته و دارند، گفت: امروز مردم با عشق به ولایت و بصیرت در صحنه حضور جدی دارند.

وی ادامه داد: ایستادگی هر ملت در برابر ظلم و ستم، پیروزی آن ملت را به همراه دارد و در برابر قیام هر ملتی که با ایستادگی، فرهنگ و اصول مبارزه همراه باشد، هیچ شیطانی نمی‌تواند ایستادگی کند.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به اینکه در تار و پود بیانیه گام دوم انقلاب، توجه و تاکید به حضور نسل جوان در سازندگی کشور، امید و خوش‌بینی به آینده موج می‌زند، خاطر نشان کرد: نکته به نکته این بیانیه باید برای جوانان و مردم جامعه تبیین شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با اشرافی که بر مسائل جهان معاصر دارند، این بیانیه را تدوین کردند، گفت: مقام معظم رهبری در شروع دهه پنجم انقلاب، به ملت ایران هدیه بزرگی دادند که باید شکرگزار آن باشیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری میراث انقلاب اسلامی را به صورت هوشمندانه به نسل جدید انقلاب و جوانان انتقال می‌دهند و این بیانیه با صراحت، صداقت و انصاف بیان شده است، بنابراین قابلیت بالایی دارد که در جامعه ما به صورت گسترده‌ای در مورد آن بحث شده و گفتمان‌سازی شود.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در حالی از مرز چهل سالگی خود عبور کرده که در عرصه‌های مختلف سیاسی، علمی، نظامی–دفاعی و مسائل اجتماعی و فرهنگی کارکردهای موفقی داشته است، اظهار داشت: مطالعه تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی به‌خوبی نقش مهم جوانان، دانشگاهیان و حوزه‌های علمیه را در پیشرفت روزافزون ایران در عرصه‌های مختلف نمایان می‌کند.

وی ادامه داد: در چهل سال گذشته، هر کجا جوانان متعهد و انقلابی ورود کردند، آن عرصه خوش درخشیده و لذا در حال حاضر نقش جوانان متعهد بیش از پیش مورد توجه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: نوک پیکان دشمنی‌های استکبار به سمت مردم قرار دارد و می‌خواهند با ایجاد تشکیک در دل‌های مردم، ناامیدی را تزریق و بی‌اعتمادی را به نسل جوان القا کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha