چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دیدار

حوزه/ عباس ذاکریان اظهار داشت: بزرگترین منکر این است که جامعه را از نظام و کارآمدی آن ناامید کنند، امروز دشمن با ما در یک جبهه وارد جنگ نشده است و ما در جنگی ترکیبی از فرهنگی، امنیتی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مواجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، عباس ذاکریان در جلسه اعضای ستاد امر به معروف استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های این ستاد در چند ماه اخیر اظهار داشت: در این مدت شاهد تلاش های زیادی ستاد در احیای این فریضه الهی بودیم و اقدامات خوبی شکل گرفته است.
وی عنوان کرد: باید همه ظرفیت ها را به کار ببریم، شورای امر به معروف ادارات همه نیروهای شما هستند که در کنار هم جمعیتی عظیمی را تشکیل می هند و چه خوب است هر فصلی این اعضا گردهم بیایند تا قوت قلبی باشد، به خصوص اینکه از نظر فرهنگی نیز قدرت مانور دارند و می توانند از ظرفیتهای لازم استفاده کنند.

ذاکریان با بیان اینکه نمی توان نسبت به هر منکری بی تفاوت بود افزود: در هر اداره ای باید مصادیق منکر را شناسایی کنیم و با نگاه کارشناسی و هدفمند تر پیش رویم، چرا که فقط هدف از امر به معروف حجاب و عفاف نیست و مصادیق دیگری را نیز شامل می شود.

وی تصریح کرد: بزرگترین منکر این است که جامعه را از نظام و کارآمدی آن ناامید کنند، امروز دشمن با ما در یک جبهه وارد جنگ نشده است و ما در جنگی ترکیبی از فرهنگی، امنیتی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مواجه هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha