چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
هاشمی

حوزه/ استاندار سمنان گفت: استان سمنان با وجود مساحت و پراکندگی جغرافیایی گسترده ، در سایه اقدامات مطلوب و همدلی و وفاق همگانی، دارای امنیت پایدار در تمامی سطوح است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، در جلسه شورای تأمین و آیین تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان سمنان، با حضور وزیر اطلاعات، در سالن جلسات غدیر استانداری، گفت: استان سمنان علاوه بر اینکه استانی دانشگاهی و صنعتی است، در حوزه کشاورزی و گردشگری نیز ظرفیت های بسیار زیادی داشته و همواره مورد توجه بوده و خواهد بود.

استاندار سمنان بیان داشت: استان سمنان با مردمان بصیر، فهیم و عزیز خود شایسته بهترین خدمت ها در تمامی حوزه هاست که خوشبختانه همدلی، وفاق و صمیمت بسیار خوبی نیز در بین مسئولین استان به جهت ارائه خدمت های شایسته وجود دارد.

وی افزود: همدلی، وفاق و صمیمیت بسیار مطلوبی که در بین مسئولان استان شکل گرفته و وجود دارد، بستر ساز موفقیت ها و امنیت پایدار در استان در تمامی حوزه ها و سطوح است.

هاشمی با یادآوری اینکه طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در استان بدون هیچگونه تجمع و اعتراضی در سایه اقدامات مطلوب و همدلی و وفاق مابین مسئولان و همراهی مردم، اجرایی شد ، اضافه کرد : کمبود آب و تنش آبی در سطح استان یکی دیگر از دغدغه های جدی است که با آن مواجه هستیم و اقدامات در این حوزه در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات در حوزه ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی در سطح استان نیز به خوبی در حال انجام است، گفت: خوشبختانه در سطح استان از وجود ائمه جمعه ، روحانیت معظم و ارزشمندی برخوردار هستیم که طی نشست های متعدد و هم اندیشی های برگزار شده، موارد، مسائل و مشکلات در تمامی حوزه ها بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha