پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید محسن محمودی

حوزه/ امام جمعه موقت ورامین گفت: در شرایطی که آمریکا و ایادی استکبار و نفوذی‌های آنان با تمام توان سعی در منزوی کردن جمهوری اسلامی دارند ولی ایران با اقتدار توانست توطئه‌های غربی‌آمریکایی را خنثی کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان اقامه شد اظهار داشت: سفر مقامات عالی رتبه کشورهای روسیه و ترکیه به تهران و مواضع شفاف و روشن رهبر معظم انقلاب جلوه‌ای از اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشت و ثابت کرد که توطئه غربی‌آمریکایی و نفوذی‌های استکبار در منزوی کردن ایران با شکست کامل مواجه شده است.

امام جمعه موقت ورامین افزود: امروز شاهدیم که رئیس جمهور آمریکا در سفر به عربستان بدون هیچ دستاوردی به کشورهای خود باز می‌گردد ولی جمهوری اسلامی با توافقات بسیار مهم با کشورهای مختلف به ویژه همسایه‌های خود افق روشنی را برای آینده ترسیم می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم باید بدانند اگر چه امروز کشور با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند ولی آینده روشنی در انتظار ایران اسلامی خواهد بود اگرچه امروز نیز باید به حل مشکلات اقتصادی و توجه به اقشار آسیب پذیر توجه جدی‌تر صورت گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی باید بدانند با تمام دشمنی‌ها و فتنه انگیزی ها ملت ایران پیروز میدان خواهند بود، سختی‌ها را تحمل می‌کنند ولی هرگز از اصول و مبانی خود در برابر آمریکای جنایتکار کوتاه نمی‌آیند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالگرد اقامه نماز جمعه در ایران اسلامی در ۵ مرداد، گفت: سالگرد برپایی اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت الله طالقانی را در پیش داریم، موهبتی بزرگ و دشمن شکن که در تمام شهرها و بخش‌های کشور انجام گرفت و باید از این نعمت بزرگ بهره مند شویم.

محمودی افزود: مسئولان در هر دولت و جایگاه نظام اسلامی باید مقید به حضور در نماز جمعه باشند و با حضور در تمامی نمازهای جمعه پیوند خود را با مردم تقویت کنند.

امام جمعه موقت ورامین همچنین با اشاره به برخی از مشکلات مردم ورامین گفت: وضعیت ایاب و ذهاب مردم ورامین به تهران مطلوب نیست و علت عمده هم این است که وسایل نقلیه عمومی فرسوده هستند و مسئولان باید برای رفع آن چاره‌ای اساسی بیاندیشند.

وی گفت: یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرستان ورامین تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی است که امید است با اجرایی شدن این مصوبه مشکل تردد مردم به تهران نیز برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha