جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمدی لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران به برگزاری مراسم عید غدیر و برنامه های مردمی با همکاری بیش از ۱۰۰ هزار خیر در کشور اشاره کرد و گفت: این نشانه آن است که مردم به باورها و اعتقادات دینی و اسلامی پایبندند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری، با اشاره به سفر بایدن به عربستان، گفت: آمریکا و قطب بودن این کشور در جهان در حال از بین رفتن است و آینده برای ملت های کشورهای این منطقه امیدوار کننده شده است.

وی با اشاره به این که امروز باید از ظرفیت های کشورهای همسایه استفاده کرد، افزود: با این حرکت دولت سیزدهم از گردنه سخت اقتصادی عبور خواهیم کرد پس همه باید علاوه بر صبر و تحمل باید حمایت های خود را از محرومان داشته باشیم.

محمدی لائینی بیان کرد: دولت مردمی سیزدهم در جهت احیای جهاد سازندگی کار می کند و سفر به مناطق محروم در روزهای تعطیل و توجه به ظرفیت های همسایگان که بازار اقتصادی خوبی هستند از نمونه های آن است.

امام جمعه ساری در ادامه با بیان این که نماز جمعه به عنوان بعد معنویت و مقاومت همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: در چهار دهه گذشته چراغ نماز جمعه به برکت حضور مردم در همه مناطق کشور روشن است و آثار آن علاوه بر برگزاری و اقامه نماز، در جهت بیان و حل و فصل مسائل و مشکلات جامعه نیز بوده است.

وی با اظهار این که نماز جمعه پایگاه معنویت و مقاومت است، افزود: نماز جمعه خاستگاه شهدا بوده است. نماز جمعه در جهاد تبیین، بسیج خیرین، گروه های جهادی برای کمک به محرومان و خنثی کردن توطئه دشمنان بسیار موثر است.

محمدی لائینی تصریح کرد: نماز جمعه همواره کمک کار دولت های انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به برگزاری مراسم عید غدیر و برنامه های مردمی با همکاری بیش از ۱۰۰ هزار خیر در کشور اشاره کرد و گفت: این نشانه آن است که مردم به باورها و اعتقادات دینی و اسلامی پایبندند.

امام جمعه ساری با بین این که کشف حجاب فقط توسط افراد خاصی که فریب خورده اند، انجام می شود، افزود: بسیاری از مردم به نور دین و اعتقادات باور دارند. ملت ایران ملت عاشورایی و دینی است و سیاست های دشمنان را نقش بر آب می کنند. استکبار بداند پایگاه مقاومت و معنویت نماز جمعه با حضور دائمی و گسترده مردم تداوم دارد.

وی به هفته مهارت آموزی نیز اشاره کرد و بیان داشت: اهمیت حرفه آموزی و مهارت برای ایجاد اشتغال مورد تاکید است. جوانان باید مهارت داشته باشند. داشتن مدرک صرف نمی تواند سبب توسعه و تولید کشور می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha