جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج با اشاره به دیدار روحانیون تشیع و اهل سنت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: در این دیدار نکات بسیار مهمی در حوزه دین، فرهنگ و اقتصاد از سوی رهبری بیان گردید که همه باید رهنمودهای معظم له را نصب العین زندگی خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: یکی از ضرورت های امروز کشور صرفه جویی است، به ویژه در حوزه انرژی و آب باید شهروندان نهایت صرفه جویی را داشته باشند تا کشور دچار چالش نشود.

امام جمعه سنندج گفت: بی توجهی به مصرف و اسراف در حوزه انرژی بی شک آینده کشور و آیندگان را با مشکلات بسیاری جدیدی روبرو خواهد ساخت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: یک زندگی خوب و سالم در گرو امنیت در جامعه است، بنابراین باید قدردان زحمات نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در کشور باشیم که بارها توطئه ها و دسیسه های دشمنان را خنثی کرده اند.

ماموستا رستمی گفت: در هفته های اخیر شاهد اوج گیری کرونا در کشور هستیم، امیدواریم مردم با رعایت موارد بهداشتی و پروتکل ها و نیز توجه به واکسیناسیون زمینه گسترش دوباره این بیماری را از بین ببرند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار روحانیون تشیع و اهل سنت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در این دیدار نکات بسیار مهمی در حوزه دین، فرهنگ و اقتصاد از سوی رهبری بیان گردید که همه باید رهنمودهای معظم له را نصب العین زندگی خود قرار دهیم.

این عالم اهل سنت یادآور شد: خوشبختانه ریاست محترم جمهوری در دیداری که با مسئولان و علما داشتند وعده از بین بردن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را داده اند که امیدواریم این امر به زودی محقق شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha