چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
چهارمین همایش تجلیل از حافظان مدرسه علمیه شهید طباطبایی نژاد اصفهان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی شهید طباطبایی نژاد از آغاز چهاردهمین دوره آزمایشی حفظ قرآن کریم در طرح‌های یکساله و سه ساله مدرسه با حضور ۶۰ نفر از طلاب خبر داد.

حجت الاسلام حسن غزالی مدیر مدرسه علمیه تخصصی شهید طباطبایی نژاد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار داشت: چهاردهمین دوره آزمایشی حفظ قرآن کریم در طرح‌های یکساله و سه ساله مدرسه علمیه تخصصی حفظ شهید طباطبایی نژاد آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از بین حدود ۸۰ نفر جوانی که برای حضور در دوره حفظ قرآن کریم همراه با تحصیل علوم حوزوی در این مدرسه ثبت نام کردند، تعداد ۶۰ نفر پذیرفته شده‌اند، گفت: این دوره به صورت آزمایشی و به مدت یک ماه تا آخر مردادماه ۱۴۰۱ با همت اساتید حفظ، ادامه خواهد داشت.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی شهید طباطبایی نژاد با اشاره به حضور معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان اصفهان در مراسم آغاز این دوره آزمایشی، خاطر نشان کرد: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مومنی معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان اصفهان ضمن بیان اهمیت حفظ قرآن کریم، در کنار تحصیل علوم حوزوی برای رشد و ارتقای طلاب، به تشریح جایگاه حفظ قرآن کریم در سیره و سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت(ع) پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha