پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یزدان جمشیدی سمنان

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه سمنان گفت: رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه غربت زدایی از انقلاب اسلامی و خدمات ارزشمند این انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین یزدان جمشیدی، ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران خبرگزاری حوزه در سمنان به مناسبت روز خبرنگار، در دفتر مدیریت مرکز خدمات حوزه علمیه استان سمنان، با تقدیر از زحمات و خدمات خبرنگاران این رسانه در انعکاس اخبار و رویدادهای حوزوی اظهار داشت: رسالت خبرنگاری یک رسالت سنگین و سختی است، یکی از مصادیق مسئله «جهاد تبیین» مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) همین رسالت خبرنگاری و خبررسانی است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: از رسالت های مهم حضرت زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) در جریان کربلا جهاد تبیین بود و جهاد تبیین حضرت زینب کبری(س) است که باعث ماندگاری کربلا و عاشورا با گذشت ۱۴۰۰ سال شده و کربلا را زنده نگه داشته است.

وی افزود: رسالت شما خبرنگاران و اصحاب رسانه غربت زدایی از انقلاب اسلامی و خدمات ارزشمند این انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی با بیان اینکه نهادهای حوزوی و حوزه های علمیه با وجود خدمات رسانی گسترده اما بودجه کم مظلوم هستند، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه مشکلات طلاب و مظلومیت حوزه را منعکس کنند تا مردم با واقعیت ها آشنا شوند و این سیاه نمایی های دشمنان و رسانه های غربی علیه حوزه و روحانیت و توطئه ها خنثی شود.

رسالت اصحاب رسانه غربت زدایی از انقلاب و خدمات نظام است

رسالت اصحاب رسانه غربت زدایی از انقلاب و خدمات نظام است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha