جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تقدیر

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان سمنان، از خبرنگاران خبرگزاری حوزه استان سمنان تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین یزدان جمشیدی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان سمنان، در نشستی با خبرنگاران خبرگزاری حوزه در سمنان، از خبرنگاران خبرگزاری حوزه استان سمنان تجلیل کرد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان سمنان با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای به ناصر مومنیان، فاطمه رحیم زاده خبرنگاران خبرگزاری حوزه سمنان، از خبرنگاران این رسانه در انعکاس اخبار و رویدادهای حوزوی تجلیل و قدردانی کرد.

متن لوح تقدیر اهدایی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان سمنان به خبرنگاران خبرگزاری حوزه سمنان به شرح ذیل است:

«ن والقلم و ما یسطرون»

۱۷ مرداد سالروز شهادت راوی صادقی است که در کسوت خطیر خبرنگاری و برای ثبت صحیح تاریخ و بازگوئی حقیقت، از جان خود مایه گذاشت و در آوردگاه جهاد و شهادت جاودانه شد.

این روز که به نام روز خبرنگار مزین شده، فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به تلاش های خبرنگارانی که با درک و شناخت درست از ارزش و اهمیت حرفه مقدس و با شرافت خبرنگاری، و نیز شأن و قداست والای قلم، متعهدانه در راه پیام رسانی، بویژه در عرصه خبر حوزه های علمیه تلاش می نمایند.

لذا ضمن گرامیداشت این روز و تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و ایام اسارت آل الله امیدواریم زینب گونه جهت جهاد تبیین در این عرصه مهم قدم بردارید. موفقیت روز افزون شما را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.

یزدان جمشیدی

مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سمنان

خبرنگاران خبرگزاری حوزه سمنان تجلیل شدند + عکس

خبرنگاران خبرگزاری حوزه سمنان تجلیل شدند + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha