جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عباس امینی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین امینی گفت: مهم ترین معروف در کشور امید مردم به آینده است، تولید ناامیدی بدترین منکر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در دیدار با مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان سمنان و جمعی از معاونان و کارکنان به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: اهمیت شرکت نفت برای مردم ایران پوشیده نیست گرچه از اصل نفت و وابستگی اقتصاد به نفت خسارت دیدیم اما در شرکت نفت انصافا نیروهای برجسته و خدمتگزاری مشغول خدمت هستند که شریان انرژی کشور را به عهده دارند و مردم کمترین گلایه را از شرکت نفت دارند.

امام جمعه شاهرود تصریح کرد: در ایام حساس امروز یا در مواقع بحران و حوادث و همچنین خدمت رسانی به روستاهای دوردست شهرستان در عین مضیقه هایی که اداره شما دارد در جهت خدمات به مردم موفق است.

وی افزود: شرکت ملی نفت پیوست های فرهنگی و اجتماعی دارد. پیوست فرهنگی ازجمله نماز و خدمات اجتماعی همانند همکاری با کرمانشاه در زمان وقوع بحران، پیوست های بسیار خوبی برای شرکت ملی است اینکه حس به سیل و زلزله و مشکلات مردم دارید نکته ارزشمندی است.

حجت الاسلام و المسلمین امینی با بیان اینکه مهم ترین معروف در کشور امید مردم به آینده است، تولید ناامیدی بدترین منکر است، خاطرنشان کرد: بحث عفاف و حجاب هم معروف است و به تعبیر رهبری حفظ نظام اوجب واجبات است. امام حسین (ع) فرمودند: من آمده ام که امر به معروف و نهی از منکر کنم. لشکریان عمر تارک الصلاة و تارک الصوم نبودند، لشکر دشمن حج می رفتند و ظواهر دین را حفظ می کردند.

وی افزود: آنچه که مهم است جهت گیری نظام اسلامی است که اگر جلودارش یزید باشد جامعه به صلاح نمی رسد و ما در جمهوری اسلامی جهت گیری خوبی در نظام اسلامی داریم.

عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان گفت: نگاه به مصلی باید تغییر کند و به عنوان مجتمعی مصلی را ببینیم که می شود در این مجموعه برنامه های مختلف فرهنگی از جمله برپایی نمایشگاه های مختلف و کلاس های آموزشی و سایر امورات فرهنگی را برگزار کرد.

وی افزود: مصلی برای مجموعه شهر است و محلی برای مدیریت بحران در مواقع اضطراری است که شرایط اسکان موقت و برپایی بیمارستان صحرایی در مصلی فراهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha