پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علیپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه گیلان، طلاب را سفیران امام زمان(عج) دانست و گفت: حوزه علمیه، پادگان امام زمان(عج) است و ورود شما سربازان حضرت(عج) را به این پادگان خوش آمد می‌گوییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور مدیر حوزه علمیه گیلان، روز گذشته در مراسم افتتاحیه میثاق طلبگی طلاب استان گیلان، طلاب را سفیران امام زمان(عج) دانست و اظهار داشت: حوزه علمیه، پادگان امام زمان(عج) است و ورود شما سربازان حضرت(عج) را به این پادگان خوش آمد می‌گوییم.

وی با اشاره به آیه ۱۴ سوره صف، خاطر نشان کرد: زمانی که حضرت عیسی(ع) دین الهی را در خطر دیدند، به حواریون فرمودند: "کیست مرا برای خدا یاری کند؟ و آنها گفتند: ما یاران خداییم، پس با آن همه معجزات، طایفه‌ای از بنی اسرائیل به ایشان ایمان آوردند و طایفه‌ای کافر شدند، ما هم آنان را که ایمان آوردند مؤید و منصور گردانیدیم تا بر دشمنشان ظفر یافتند. "

حجت الاسلام والمسلمین علیپور طلبه را پیام رسان دین الهی دانست و گفت: طلاب جدیدالورود با احساس خطر که نسبت به دین خدا کردند، برای یاری دین خدا وارد حوزه علمیه شدند و در این مسیر قطعاً یاری پروردگار نیز پشتیبان طلاب خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه گیلان با اشاره به اینکه میثاق طلبگی دوره شناخت حوزه از طلاب و بلعکس است، مطرح کرد: دوره میثاق، دوره شناسایی و شناخت از همدیگر و شناخت رسالت حوزوی و آداب و رسوم طلبگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha