جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جهاد تبیین

پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: جهاد تبیین، بهترین سلاح برای مقابله با جریان فتنه و هتاکی و بی شرمی آنان است.

نرجس شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: به تعبیر امیرالمؤمنین(ع) یکی از عوامل و ریشه های ایجاد فتنه و توسعه آن، تبعیت از هوای نفس است کما این که در قضیه اخیر مربوط به توهین بی شرمانه یکی از سران فتنه به مقام شامخ سردار شهید همدانی شاهد این مساله هستیم که این ها در مسیر اهداف دشمن از هوای نفس خود تبعیت کرده و عملاً اسیر شیطان شده اند.

وی افزود: البته ریشه بخشی از این فتنه انگیزی ها به جهل و یا لجاجت برمی گردد که در این خصوص بهترین سلاح همانا روشنگری و بصیرت افزایی است که به تعبیر رسای مقام معظم رهبری ما باید نسبت به جهاد تبیین در ابعاد گوناگون آن اهتمام لازم و همه جانبه را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از برکات اهتمام نسبت به جهاد تبیین یکی همین است که باعث رسوایی جریان نفاق و فتنه گرانی می شود که شاید هنوز به جهل برخی از گمراهان از بین صفوف ملت چشم امید دوخته اند.

این فعال فرهنگی همچنین گفت: البته باید توجه داشته باشیم که در آینده نیز با فتنه انگیزی های گوناگون و گاه پیچیده تری هم روبرو هستیم و در این نبرد فرهنگی و رسانه ای و اعتقادی، باید مخلصانه و مجاهدانه به دنبال بصیرت افزایی و روشنگری در قالب جهاد تبیین باشیم و این که این جهاد تبیین با ابزارهای تأثیرگذار هنری و رسانه ای همراه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha