دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست خبری مدیرکل امداد خراسان رضوی  سلم آبادی

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان خراسان رضوی از اجرای طرح ۳۱۳ روحانی یاوران امداد در سطح استان با هدف رفع مشکلات خانواده‌های مددجویان خبر داد.

رضا سلم‌آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان رضوی، یکشنبه ۲۳ مرداد در حاشیه نشست خبری به خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد گفت: برای ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه اگر بتوانیم نگاه دین به کار و اشتغال را توسعه دهیم، تنها کسانی نیازمند کمک خواهند بود که به خاطر کهولت سن، معلولیت و بیماری نمی‌توانند کار کنند.

اجرای طرح ۳۱۳ روحانی یاوران امداد

وی به اجرای طرح ۳۱۳ روحانی با عنوان یاوران امداد اشاره کرد و افزود: ۳۱۳ مبلغ به همراه همسران خود به سراسر استان خراسان رضوی اعزام می‌شوند و با خانواده‌های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گفتگو می‌کنند؛ نقش مبلغان در این دیدارها به‌عنوان مشاور دینی، خانوادگی و فرهنگی است، ضمن اینکه آسیب‌های موجود در هر خانواده را شناسایی و راجع به نیازهای ضروری خانواده نیز به کمیته امداد پیشنهاد ارائه می‌ دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان رضوی هدف از دیدار مبلغان با خانواده ها مددجو را تلاش برای ایجاد اشتغال خانواده مددجویان اعلام کرد.

سلم‌آبادی پیرامون آمار زکات جمع‌آوری‌شده در استان خراسان رضوی گفت: از آغاز سال ۱۴۰۱ تا امروز در استان خراسان ۶۰ میلیارد تومان زکات جمع‌آوری‌شده است که برآورد ما تا پایان سال ۱۰۱ میلیارد تومان است، همچنین سال گذشته ۱۲۸ میلیارد تومان جمع‌آوری‌شده بود، اما برنامه ۹۰ میلیارد بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha