چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر / دیدار جمعی از دختران نوجوان فعال در عرصه‌های مختلف با امام همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: پیگیر ایجاد پارک و پاتوقی مختص به دختران نوجوان و جوان در همدان هستیم تا دختران بتوانند در فضایی سالم و متناسب با خود در آنجا حضور پیدا کنند، موضوعی که وجود آن از ضرورت‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در مجمع دختران نوجوان دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه وجود برخی محدودیت‌های سنی، مختص به جنسیت خاصی نیست و طبیعی و همگانی است، اظهار داشت: با افزایش سن، شرایط برای فعالیت در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی برای نوجوانان به طور طبیعی در سطح جامع ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها باید متناسب با سن و روحیه افراد باشد، خاطر نشان کرد: لازم است مراقب باشیم تا در جامعه نیازهای کاذب و غیر متناسب برای نوجوانان و جوانان ایجاد نشود.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه دغدغه‌مندی جمع حاضر قابل تقدیر است، مطرح کرد: در طی انجام کار صحیح، نباید از مذمت‌ها بترسید و لازم است تا با قوت و قدرت فعالیت خود در مسیر درست را ادامه دهید.

وی تاکید کرد: اگر کاری که در حال انجام آن هستید، درست است، پس ضروری است تا شما طرف مقابل خود را آگاه و قانع کنید و او را از اشتباه خود مطلع کنید.

امام جمعه همدان با ابراز تاسف از وجود محدودیت‌هایی برای دختران نوجوان در عرصه فعالیت و تفریح در سطح همدان، گفت: پیگیر ایجاد پارک و پاتوقی مختص به دختران نوجوان و جوان در همدان هستیم، تا دختران بتوانند در فضایی سالم و متناسب با خود در آنجا حضور پیدا کنند، موضوعی که وجود آن از ضرورت‌ها است.

گفتنی است در شروع این دیدار نیز دختران نوجوان حاضر در جلسه ضمن خوشنودی از اینکه نماینده رهبر معظم انقلاب در استان، شنونده دغدغه‌های آنان است، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با موضوعات مختلف پرداختند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha