جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید رضا جدا

حوزه/به همت سازمان بسیج مداحان استان قم، برنامه پویش کاروان ایثار با حضور مداحان بسیجی و جوانان هیئات مذهبی در منازل خانواده های شهدای قم در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ پاسدار سید رضا جدا، مسئول این سازمان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره اجرای پویش کاروان ایثار با هدف دیدار با خانواده معظم شهدا ابراز داشت: به منظور ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و گفتمان‌سازی ایثارگری، رشادت نسل جوان انقلاب، و احیای روضه‌های خانگی دیدار با خانواده‌های شهدا با حضور جوانان هیئات مذهبی دنبال می‌شود.

وی همچنین ضمن تقدیر از همکاری ستاد کنگره شهدای استان قم، بنیاد شهید و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در راستای برگزاری این دیدارها افزود: در پویش کاروان ایثار با همراهی جمعی از مداحان بسیجی دو شنبه هر هفته به دیدار خانواده‌های شهدا می‌رویم و ضمن گفت‌وگو با آن‌ها مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را در منزل شهدا برپا می‌کنیم.

وی بیان داشت: این پویش در ماه محرم به مدت ۱۲ روز از ۲۳ مرداد تا ۳ شهریور به صورت روزانه در حال انجام است و همچنان هیئات مذهبی، متقاضی دیدار با خانواده شهدا هستند که در صورت امکان افزایش این دیدارها را شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha