دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مهر آرا

 حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: خدمت صادقانه به مردم پیوسته از دغدغه های مقام معظم رهبری است، لذا باید هوشیار باشیم و در راستای عمران و آبادانی کشورمان توطئه های دشمنان را نقش برآب کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: آنچه در هفته دولت به‌عنوان میثاق دولت مطرح می‌شود پیمودن راه شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان اسوه های خدمتگزاری، خدمت بی منت و صادقانه است.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر با ساده زیستی و خدمت صادقانه خود می توانند بهترین الگو برای دولتمردان و مسئولین کشور باشند و با اینکه عمر دولت این شهیدان بزرگوار بسیار کوتاه بود، ولی با مطالعه و دقت در اعمال و رفتار آن عزیزان حتی در این مدت کم نیز شامل نقاط مهمی است که می تواند بهترین الگو برای تک تک ما مسئولین باشد.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین ادامه داد: نام شهیدان رجایی و باهنر، انتقال سبک و سیره مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر در مردم‌داری، مردمی‌بودن و ساده زیستی باید به نسل مدیران فعلی منتقل شود.

وی اظهار کرد: حضرت امام (ره) فرمودند "این دو شهید با هم در جبهه‌های نبرد با قدرت‌های فاسد هم جنگ و هم رزم بودند" که تلاش این دو شهید برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب را نشان می دهد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شهدا در معامله با خداوند بهترین مقام و جایگاه را دارند و در بهشت هم‌رتبه با انبیا و افراد صدیق هستند.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: خدمت صادقانه به مردم پیوسته از دغدغه های مقام معظم رهبری است؛ ما باید هوشیار باشیم و در راستای تحقق رهنمودهای رهبری کوشاتر از قبل باشیم تا ضمن عمران و آبادانی کشور، توطئه های دشمنان را نیز نقش برآب کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha