یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله مظاهری و آیت الله ناصری

حوزه/ حضرت آیت الله مظاهری تصریح کردند: مقام اخلاص و صفای نفس و ارادت و دلباختگی زاید الوصف آیت الله ناصری به قطب عالم امکان حضرت بقیة الله الأعظم ارواح العالمین له الفداء بی شک در کارنامه حیات پربرکت این عالم ربّانی درسی ماندگار برای همه حوزویان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حضرت آیت الله مظاهری، در پیامی ارتحال عالم وارسته و استاد اخلاق، آیت الله ناصری(ره) را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم وارسته و جلیل القدر حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد ناصری قدس سرّه موجب کمال تأسف و تأثر گردید.

این عالم پارسا برای حوزه علمیه اصفهان ، مدّرسی عالیقدر و استاد اخلاقی نافذ و مهربان و برای عموم مردم و ارادتمندان ایشان ، اسوه ای عامل در تقوا و تهذیب و برای سالکان طریق ، راهنمایی دلسوز در پیمودن راه تزکیه نفس و سلوک الی الله بودند و اکنون خلأ وجودی این عالم عارف، خسارتی بزرگ برای همه ماست.

مقام اخلاص و صفای نفس و ارادت و دلباختگی زاید الوصف ایشان به قطب عالم امکان حضرت بقیة الله الأعظم ارواح العالمین له الفداء بی شک در کارنامه حیات پربرکت این عالم ربّانی ، درسی ماندگار برای همه حوزویان و سربازان حضرت ولیّ عصر علیه آلاف التحیة و السلام است و اینک نیز مایه علوّ درجه ایشان در حضور پروردگار مهربان است .

مردم شریف و با ایمان اصفهان که سالیان متمادی از محضر پرفیض ِدروس اخلاق و معرفت ایشان بهره مند بوده اند، بی تردید در تجلیل از مقام والای ایشان نیز حضوری چشمگیر خواهند داشت.

این مصیبت را به پیشگاه حضرت ولی الله الأعظم عجل الله فرجه الشریف و به حوزه علمیه اصفهان و همه شاگردان و ارادتمندان و تربیت یافتگان علمی و عملی این عالم واصل و به بیت شریف ایشان خصوصاً آقازادگان مکرّم و گرامیشان تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از خداوند متعال علوّ درجات این عالم متقی و حشر و نشر ایشان با ارواح مطهّر حضرات اولیاء طاهرین و معصومین صلوات الله علیهم اجمعین را مسألت کرده و امید است حضرت حقّ تعالی این مصیبت را به لطف و کرم عمیم خود جبران فرماید.

ولا حول ولا قوّة الّا بالله العلی العظیم.

حسین المظاهری

٢٨/محرم الحرام /١٤٤١

١٤٠١/٦/٤

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha