چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
وزیر

حوزه/ وزیر دفاع در پیامی درگذشت استاد اخلاق آیت الله ناصری (ره) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ آشتیانی، وزیر دفاع، در پیامی ارتحال استاد اخلاق آیت الله ناصری (رضوان‌الله‌ تعالی‌علیه) را تسلیت گفت.

در متن پیام وزیر دفاع آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت عالم وارسته ، استاد اخلاق و واعظ متقی، حضرت آیت الله محمد علی ناصری (رحمه الله علیه) موجب تأسف گردید.

این عالم ربانی در سال های عمر شریف و با برکت خود معارف نورانی اسلام و شیعه را ترویج نمودند و در این مسیر مقدس آثار و خدمات گرانبهایی از خود به یادگار گذاشتند.

حضرت آیت الله ناصری استاد اخلاق، عاشق و شیفته امام زمان (عج) بود و طی سال‌های عمر بابرکتش به بیان فضائل و محبت آن حضرت اشتغال داشت .

تربیت شاگردان ممتاز، راهنمایی جوانان مشتاق و جویای معارف الهی و کتابت آثار فاخر ، تلاش‌های علمی ایشان در راه اعتلای دین اسلام ناب محمدی (ص)، راهنمایی وارشاد مردم و راه‌اندازی چندین مرکز درمانی از جمله خدمات بزرگ این عالم جلیل القدر است که در اذهان امت اسلام هرگز فراموش نخواهد شد.

اینجانب این ضایعه را به محضر امام زمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، حوزه‌‏های علمیه ،علمای اعلام، علاقه‌مندان و به‌‏ویژه بیت محترم آن مرحوم و مردم انقلابی، مومن و ولایت مدار استان اصفهان تسلیت می‌‏گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با پیامبر اعظم (ص) ، حضرات معصومین علیهم السلام و اولیا الهی و برای بازماندگان و بیت مکرم شان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ دکتر محمد رضا آشتیانی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha