جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رسام

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه همدان از آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای و مجازی طلاب همدانی، با هدف در اختیار قرار دادن محتواهای مورد نیاز رسانه‌ای و مجازی مرتبط با اتفاقات روز جامعه خبر داد.

حجت الاسلام محمد طبرسی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای و مجازی طلاب همدانی، اظهار داشت: کانال ارتباطی رسام، با هدف در اختیار قرار دادن محتواهای مورد نیاز رسانه‌ای و مجازی مرتبط با اتفاقات روز جامعه، برای طلاب در پیام رسان ایتا با آدرس eitaa.com/hozerasam راه اندازی شده است.

وی افزود: تیمی توانمند و فعال، با حضور ۲۰ نفر از طلاب و اساتید حوزه علمیه سراسر استان، مدیریت کانال را بر عهده دارند و اتفاقات روز را رصد می‌کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه همدان تصریح کرد: علاقمندان جهت بیان پیشنهادات و انتقادات خود می‌توانند به آیدی ادمین به آدرس Talabe_javan۷۴ در پیام رسان ایتا، پیام دهند.

وی با تأکید بر اینکه برای موفقیت در این عرصه نیازمند همراهی و همکاری همه طلاب و مبلغان استان هستیم، گفت: هدف اصلی از تشکیل این قرارگاه حرکتی در راستای دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در عرصه مدیریت فضای مجازی می‌باشد و لذا نیازمند کمک‌ و همراهی‌ همه اساتید و طلاب استان هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha