جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: ریشه بدبختی و بسیاری از فتنه‌ها در جامعه اسلامی و دیگر جوامع، حب دنیا است که این امر بسیاری از افراد را اسیر خود می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی مدیر مدرسه علمیه کامیاران امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت امام رضا(ع) در جمع طلاب مدرسه علمیه کامیاران، اظهار داشت: ملت ایران، امروز نیازمند الگو برداری از سیره رضوی هستند.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: رسول اکرم(ص) می‌فرمایند که بالاترین درجه برای مسلمین و دوستداران اهل بیت(ع)، بهشت است، جایی که متعلق به افرادی است که با اعمال و رفتار خود، اهل بیت ما را یاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه عزاداری‌ها و مجالس دینی و مذهبی، زمینه خشنودی امام زمان(عج) است، تاکید کرد: در آخرت ارزش و بهای انسان با معیار یاری رساندن به دین خدا سنجیده می‌شود.

حجت الاسلام حسینی گفت: ریشه بدبختی و بسیاری از فتنه‌ها در جامعه اسلامی و دیگر جوامع، حب دنیا است که این امر بسیاری از افراد را اسیر خود می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران ادامه داد: متاسفانه امروز می‌بینیم برخی از افرادی که خود سالیان متمادی در جبهه‌های جنگ حضور داشته‌اند، امروز سخنانی به زبان می‌آوردند که زمینه شادی دشمنان قسم خورده این نظام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید همواره خود را هم سطح و در خدمت مردم ببینند، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا امروز بیش از ۱۷ هزار ایرانی به دست منافقین، گروهک‌های تروریستی و مزدور به شهادت رسیده‌اند و حال اینکه همین جنایتکاران در فتنه اخیر به نوعی برای ملت ایران دایه مهربان‌تر از مادر شده بودند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی زیر شدیدترین فشارهای اقتصادی و سیاسی قرار دارد اما با این حال تاکنون در برابر دشمنان مقاومت کرده‌ایم که این افتخارآمیز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha