چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
همایش تجلیل از خانواده روحانیون شهید و ایثارگر استان قم

حوزه/ همایش تجلیل از خانواده روحانیون شهید و ایثارگر استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس در مرکز خدمات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم تجلیل از خانواده روحانیون شهید و ایثارگر استان با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، خانواده روحانیون شهید و همچنین جمعی از جانبازان و ایثارگران روحانی استان در سالن نمازخانه مرکز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ستوده مدیرکل مرکز خدمات استان در این همایش ضمن خیرمقدم، بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس در یک جنگ نابرابر با نظام سلطه جهانی و عوامل منطقه‌ای آن، یکی از مقاطع تاریخی پرفروغ، آموزنده و الهام‌بخش در تاریخ این سرزمین است که نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

وی گفت: برای پیشبرد اهداف هر سازمانی ضروری است فرهنگ جهاد و شهادت در آن سازمان حاکم شود و ان‌شاءالله با کمک و حضور شما ایثارگران دفاع مقدس این روحیه در مرکز خدمات گسترش یابد.

مدیرکل مرکز خدمات استان افزود: امروز دشمنان با تمام قوا و با روش‌های مختلف علیه این نظام و دستاوردهای انقلاب در حال سم‌پاشی هستند و در این شرایط وظیفه همگانی است که در مقابل این هجمه‌ها بایستیم و دفاع کنیم و با جهاد تبیین واقعیت‌ها را روشنگری کرده و روحیه جهادی را در جامعه نشر دهیم.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، بیان خاطره گویی دو تن از ایثارگران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده روحانیون شهید و همچنین روحانیون جانباز و ایثارگر استان قم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha