شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در این فتنه و آشوب های اخیر نه فقط چند دختر فریب خورده کشف حجاب کردند، بلکه برخی از خواص که روزی در این نظام مسئولیت داشتند، از چهره واقعی خود کشف حجاب کردند و نشان دادند دل به نظام ندارند و سرباز جبهه استکبار هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، عصر امروز در اجتماع بانوان مهدوی که در گذر فرهنگی چهارباغ اصفهان به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و محکومیت هتک حرمت مقدسات برگزار شده بود، اظهار کرد: این دستور خداوند است «لَئِنْ شَکرْتُمْ لَاَزیدَنَّکمْ»، شکر بانوانی که نه تنها در دوران دفاع مقدس استوار ایستادند ، امروز نیز در برابر هجمه دشمنان به مقدسات و زن مسلمان و قرآن کریم، قالو ربنا الله می گویند.

وی با بیان اینکه بانوان مهدوی اصفهان ثابت کردند جزء کسانی نیستند که شعار دین را فقط به زبان بیاورند، گفت: لشکر زینبیون و زنان انقلابی اصفهان اثبات کردند که اهل کوفه نیستند که مولا و ولی زمانه خود را تنها بگذارند و شاگردان شایسته ای برای حضرت زینب(س) هستند.

مقابل دین ما بایستید، مقابل همه دنیای استکبار خواهیم ایستاد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب به پشتوانه چون شما زنان انقلابی، روز گذشته فتنه گران و آشوب گران زمانه را رسوا کردند و پاسخ دندان شکنی را به جبهه استکبار دادند، اما پیام اجتماع بانوان مهدوی، همان جمله معروف امام راحل در پاسخ به جبهه استکبار است، امروز با بانگی رسا اعلام می کنیم، اگر استکبار مقابل دین ما بایستد، ما مقابل همه دنیای آنها خواهیم ایستاد.

وی ابراز کرد: استکبار و ایادی سلطه جوی آن بدانند ملت قوی ایران مقابل فتنه ها صبر می کند و سعه صدر از خود نشان می دهد، چون مقابل خود بازیگران اصلی فتنه گران را نمی بیند، بلکه فرزندان خود را می بیند که فریفته شما سلطه جویان شده اند، اگر جرأت مقابله با غیرت به جوش آمده ملت ایران را دارید،خود پا در عرصه مبارزه با ملت ایران بگذارید.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خاطرنشان کرد: دشمن بداند اگر غیرت دینی زن و مرد مسلمانِ ایرانی در مقابل جسارت به قرآن کریم، توهین به چادر حضرت زهرا(س) و جسارت به ارزش ها به جوش آید، فتنه گران را چون قطرات آبی در دریای خود غرق می کردند.

وی بیان کرد: بیشتر شدن دشمنی دشمنان اسلام و انقلاب دلیلی مبرهن از زنده بودن، بالندگی و پویایی انقلاب اسلامی ایران است. اگر آمریکائیان و صهیونیست ها به این باور نرسیده بودند که انقلاب اسلامی درحال گرفتن جان آنها است، امروز با همه توان با آن مقابله نمی‌کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران متذکر شد: داشتن روحیه جهادی دستور اکید اسلام به زن و مردم مسلمان است، جهاد یک وظیفه همگانی است، اما مصادیق آن در حال تغییر بوده، روزی باید در میدان جنگ حق علیه باطل حضور یافت و روزی دیگر حمله دشمن از جنس فتنه، تحریف و تحریم است. امروز بانوان مهدوی با الگو گیری از حضرت زینب(س) در خط مقدم مبارزه در جنگ نرم و فتنه فرهنگی هستند.

ماحصل همه فتنه ها تا به امروز ذلت وخواری جبهه استکبار بوده است

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) الگوی بزرگ جهاد تبیین است، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین امروز رسالتی بر دوش همگان خاصه بانوان است؛ امروز روز حماسه و جهاد تبیین بانوان مهدوی در مقابل فتنه گران است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی اذعان کرد: امروز زمانی است که بانوان ما ثابت کنند در مقابل با فتنه و فتنه گران مردانه ایستاده اند؛ امام راحلی که رهبر جهان اسلام بود، فقط دو گروه را رهبر خود می دانست، نخست نوجوان ۱۳ ساله و دوم بانوان انقلابی و قهرمان را رهبر خود اعلام کرد.

وی افزود: زنان انقلابی و مومن با حجاب خود کمر فتنه گران، سلطه جویان و ایادی آنها را خواهند شکست و بینی آنها را به خاک می‌رسانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: جبهه استکبار تا چه زمانی این ملت را نمی شناسد و دائما در حال فتنه‌گری است، خروجی و ماحصل همه فتنه ها تا به امروز ذلت وخواری جبهه استکبار بوده است.

وی با بیان اینکه رسول مکرم اسلام(ص) در روایتی فرموده است«نگران فتنه های آخر الزمان نباشید، چرا که در پرتو فتنه ها، منافقین آشکار می شوند» گفت: در فتنه و آشوب های اخیر، نه فقط چند دختر فریب خورده کشف حجاب کردند، بلکه خیلی از خواص که روزی در این نظام مسئولیت داشتند، از چهره واقعی خود کشف حجاب کردند و نشان دادند دل به نظام ندارند و سرباز جبهه استکبار هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی عنوان کرد: مطابق فرمایش روز گذشته رهبر معظم انقلاب، ما فتنه گر اصلی را استکبار و ایادی می دانیم و با این آشوب ها بازی نخواهیم خورد، کارگردان اصلی این فتنه ها آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی دومین عامل اصلی این فتنه ها را غرب گرایان دانست و گفت: کسانی که بعد از چهل و چهار سال از عمر انقلاب اسلامی هنوز دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، منفعلین، سکولارها و دنیا پرستان جز این گروه هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران متذکر شد: به تعبیر شهید حاج قاسم سلیمانی، انقلاب اسلامی ایران کدخدایی را از آمریکا گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha