سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ استقبال از آیت‌الله اعرافی در سفر به استان هرمزگان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی با تشکر از سفر آیت‌الله اعرافی به استان هرمزگان، گفت: با تمام توان و انگیزه مضاعف در راستای نیل به رسالت خود جهت توسعه و ارتقای جایگاه حوزه علمیه استان موفق تر از قبل گام بر خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان، امروز جمعه ۱۵مهرماه ۱۴۰۱ در پیامی با تشکر از سفر دو روزه آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور به استان هرمزگان قدردانی کرد .

بسم الله الرحمن الرحیم

«مَنْ لَمْ یَشْکُرِ اَلْمُنْعِمَ مِنَ اَلْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ»

هنگامه‌ی آغاز امامت و ولایت حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا له الفداء) که نام دلنشینش جان را معطر و یاد دل‌انگیزش روح را طراوت می‌بخشد، با الطاف و عنایت خداوند متعال سفر پر خیر و برکت حضرت آیت الله اعرافی مدیر محترم حوزه های علمیه کشور و معاونان به استان هرمزگان همراه با آیین افتتاحیه سال تحصیلی جاری و افتتاح پروژه های کلان عمرانی حوزه علمیه استان با موفقیت به پایان رسید. از این‌رو بر خود لازم می دانم از حُسن توجه ویژه نسبت به استان های کم برخوردار و ایجاد فرصتی مغتنم جهت پیگیری مشکلات و امور مربوط به حوزه علمیه هرمزگان، از جانب خود، مدیران، اساتید، طلاب و روحانیون هرمزگان از حضور ارزشمند حضرتشان و هیأت همراه صمیمانه تشکر و تقدیر نمایم.

همچنین جا دارد از مساعدت و همراهی نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم، مسئولین فرهنگی، مدیران و کادر مدارس علمیه استان و همچنین طلاب و روحانیون بزرگوار قدردانی و تشکر نمایم.

به حول و قوه الهی امید است برکات و دستاوردهای این سفر منشأ تحولات ارزشمند و پیشرفت حوزه علمیه این سامان گردد.

مدیریت حوزه و مدارس علمیه استان نیز به مدد الهی با تمام توان و انگیزه ای مضاعف در راستای نیل به رسالت خود جهت توسعه و ارتقاء جایگاه حوزه علمیه استان موفق تر از قبل عمل خواهد نمود.

نادر حقیقی

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان

۱۵مهرماه ۱۴۰۱

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha