پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / آیین گرامیداشت سالروز امامت امام زمان عج و افتتاح حوزه علمیه امیر المومنین ع سندرک با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حقیقی گفت: اهتمام به درس خواندن و تبلیغ اسلام همراه با خدمت رسانی به مردم از وظایف خطیر طلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان شامگاه چهارشنبه ۱۳مهرماه ۱۴۰ در آیین افتتاح مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) و عمامه گذاری طلاب سندرک که با حضور آیت الله اعرافی برگزار شد ضمن خیر مقدم و خوشامد گویی به مدیر حوزه های علمیه کشور و حضار در جلسه، اظهار کرد : برای ساخت ساختمان حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) سندرک افرادی زیادی از جمله جامعه خیرین و مسئولان حوزوی و غیر حوزوی زحماتی را متحمل شدند.

وی از حمایت های مدیر حوزه های علمیه کشور تشکر کرد و ادامه داد: طلاب سندرک و هشبندی و تو کهور با انجام رسالت تبلیغی و تحصیل علم پاسخگویی زحمات عزیزان خواهند بود.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با ذکر خاطره ای از جهادگر با اخلاص مرحوم حاج عبدالله والی، ادامه داد: ایشان می گفت «در حوزه علمیه ای باید درس خواند که با ولایت عجین باشد».

وی افزود: اهتمام به درس خواندن و تبلیغ اسلام همراه با خدمت رسانی به مردم از وظایف خطیر طلاب این منطقه است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha