جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / تجلیل از خدمات آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه / رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه وظیفه پیرغلامان و نیروهای هیئتی در شرایط فعلی بسیار سنگین‌تر است، گفت: امروز لازم است تا هیئتی‌ها در هر مراسمی که حضور دارند فرزندانشان را با خود همراه کنند و آنها را از کودکی در این مسیر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در مراسم تقدیر از آیت الله موسوی اصفهانی، با اشاره به اینکه امروز نیازمند تلاش برای تحقق جهاد تبیین در جامعه، خصوصا نسبت به قشر جوان و نوجوان هستیم، اظهار داشت: بسیاری از شهدا و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در سنین ۱۸ تا ۲۳ سال بودند و لذا امروز لازم است تا برای تربیت چنین جوانانی در جامعه تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه پیرغلامان و نیروهای هیئتی در شرایط فعلی بسیار سنگین‌تر است، گفت: امروز لازم است تا هیئتی‌ها در هر مراسمی که حضور دارند فرزندانشان را با خود همراه کنند و آنها را از کودکی در این مسیر قرار دهند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت، مسئولان و افراد هیئتی هر کدام یک وظیفه مختص به خود دارند، یادآور شد: مساجد و هیئتی‌های ما باید مسیر را برای جوانان باز کنند و در کارها و فعالیت‌ها لازم است تا از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام، دین جوانی است، مطرح کرد: دشمن این حقیقت را دریافته است و برای جوانان ما برنامه‌های فراوانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی افزود: شبهه‌پراکنی و ایجاد شبهه برای جوانان، یکی از اصلی‌ترین نقشه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه امروز باید امام حسین(ع) را در جامعه معرفی کنیم، خاطر نشان کرد: حضرت حجت(عج) زمانی که ظهور می‌کنند خود را به اسم‌ امام حسین(ع) معرفی می‌کنند و این یعنی برای ظهور باید نام حسین(ع) در عالم فراگیر شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب ما انقلاب خاصی است، مطرح کرد: حضرت امام(ره) حرکتی را آغاز کردند و ثابت کردند که اسلام می‌تواند و دشمن تلاش می‌کند تا این طور القاء کند که اسلام و انقلاب نمی‌تواند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha