پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه موقت تبریز گفت: این فتنه را نیز مانند سایر فتنه‌ها محکوم می‌کنیم، چرا که دشمن یک روز با حجاب، یک روز با چیز دیگر سعی دارد تا مردم را از هم دور کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی فاضل هیدجی امام جمعه موقت تبریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هر چقدر از هم دور شویم و اتحاد از بین برود، فتنه ایجاد می‌شود.

وی افزود: بیش از ۱۵ آیه قرآنی در مورد امنیت وجود دارد و لذا باید حافظ امنیت اقتصادی، سیاسی، هنری در جامعه باشیم، چرا که این امنیت نعمت بزرگی است.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اغتشاشات اخیر، خاطر نشان کرد: این فتنه را نیز مانند سایر فتنه‌ها محکوم می‌کنیم، چرا که دشمن یک روز با حجاب، یک روز با چیز دیگر سعی دارد تا مردم را از هم دور کند.

وی با بیان اینکه قرآن کریم از زن به عنوان کرامت یاد کرده است، گفت: نیروی‌های پلید مدام در حال تحریف انسان هستند و امروز آزادی، حجاب و زندگی توسط آنها تحریف شده است.

حجت الاسلام والمسلمین هیدجی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان، خاطر نشان کرد: ایشان تاکید کردند که موازین دینی را از مجرای اصلی دریافت کنید، خود قرآن کریم هم به آزادی تاکید کرده، اما آیا معنی آزادی قرآن و اسلام با آزادی تحریف شده برابر است؟

وی ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان(عج)، یادآور شد: آگاهی از بحران‌های آخرالزمانی از وظایف فرد منتظر است و طبق احادیث باید در آخرالزمان از داشته‌های خود همچون اتحاد و همدلی محافظت کرد.

امام جمعه موقت تبریز گفت: طبق احادیث، مقام انتظار یک مقام در حد شهادت است و اگر انسانی در حال انتظار قائم در بستر بمیرد، درجه‌ای به او می‌دهند که برابر با شهید در محضر امام زمان(عج) است.

وی خاطر نشان کرد: امام، وعده خدا به انسان است که اگر دست به دست هم دهیم و جلوی تحریف را بگیریم، کمک بزرگی به امام زمان(عج) کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha