شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ناجا

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: مظلوم واقعی این فتنه، نیروی انتظامی است که دشمن و آشوبگران اقتدار آن را هدف قرار دادند، چرا که به خوبی می‌دانند اولین دیوار امنیت یک کشور، پلیس آن کشور است و اگر این دیوار فرو بریزد، باقی سنگرها نیز فرو خواهد ریخت.

حجت الاسلام وحید عباسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با بیان اینکه حکومت ولایت فقیه باعث شده تا تمام حیثیت دنیایی مکاتب شرق و غرب به خطر بیفتد، اظهار داشت: مستکبران کاری به جز دشمنی با حکومت اسلامی نداشته و ندارند.

وی با اشاره به اینکه با این دشمنی تبادل آخر زمانی اتفاق خواهد افتاد، گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا از اینکه کار به نبرد آخر زمانی برسد جلوگیری کند و برای تحقق این موضوع از هر وسیله‌ و دسیسه‌ای استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: اساس استقلال و آزادگی اسلام، دنیای کفر را با چالش مواجه کرده است و قاعدتاً دشمن هم در مقابل دین ما قرار می‌گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه حکومت اسلامی تحت عنایت حضرت حجت(عج) قرار دارد، مطرح کرد: در کنار خون هزاران شهیدی که تقدیم اسلام و انقلاب شده، دعای مادران و پدران شهدا و جانبازان حافظ این انقلاب است و در برابر فتنه‌ها از آن محافظت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ همیشه جبهه کفر در برابر جبهه حق قرار داشته است، خاطر نشان کرد: همان طور که بیشتر عمر حکومت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امیرالمومنین(ع) در درگیری با فتنه‌های دشمنان سپری شد، انفلاب اسلامی نیز از آغاز با این فتنه‌ها روبرو بوده و شاهد هستیم که با گذشته بیش از ۴۰ سال بازهم دشمن به دنبال ایجاد آشوب و فتنه‌ در این کشور است.

حجت الاسلام عباسی افزود: دشمن روز به روز با افزایش قدرت خود به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و برای این کار تمام توان خود را به میدان آورده، بنابراین می‌طلبد تا در جبهه حق مؤمنان با افزایش بصیرت و آگاهی، خود و جامعه را از این فتنه‌ها حفظ کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به زیبایی با فرمایشات خود بار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد، اظهار داشت: هدف اصلی اغتشاشگران، حجاب و بانویی که از آن صحبت می‌شود نیست، بلکه تمام اینها بهانه‌ای برای ایجاد اغتشاش و ضربه به انقلاب و اصل نظام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به شهدای نیروی انتظامی و بسیج در این ایام، خاطر نشان کرد: مظلوم واقعی این فتنه، نیروی انتظامی است که دشمن و آشوبگران اقتدار آن را هدف قرار دادند، چرا که به خوبی می‌دانند اولین دیوار امنیت یک کشور، پلیس آن کشور است و اگر این دیوار فرو بریزد، باقی سنگرها نیز فرو خواهد ریخت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha