شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه رودسر

حوزه/ امام جمعه شهرستان رودسر اتحاد را رمز پیروزی دانست و گفت: وحدت امت اسلامی، پشت دشمن را می‌لرزاند، و ریشه ابر جنایت‌کاران عالم را می‌خشکاند، علمای شیعه و سنی دست در دست هم یکصدا فریاد می‌زدند، مرگ بر آمریکا.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام تقی روحانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رودسر ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: مراقب باشید که شیطان در امت رسول خدا طمع دارد و در کمین نشسته است.

وی با اشاره به سالروز شهادت پنجمین شهید محراب، آیت الله اشرفی اصفهانی، گفت: آنهایی که مدعی مجاهده در راه خلق هستند و در این چند روز که حنجره‌شان در فضای مجازی پاره شده است، اگر واقعاً مدعی هستند، چرا در سال ۶۱ این مرد خدا را شهید کردند؟ دستتان تا مرفق بر خون کودک، نوجوان، جوان و پیرمرد و پیرزن آلوده است، ۱۷ هزار انسان را کشتید، مگر اینها خلق الله نبودند؟

خطیب جمعه رودسر ادامه داد: آنهایی که آن طرف آب نشستند و پیام می‌فرستند که بریزید در خیابان‌ها که کار تمام شده است، باید این را بدانند که با بصیرتی که مردم عزیز و شریف این مرز و بوم دارند، کار برای شما همیشه تمام شده است.

حجت الاسلام روحانی افزود: ۴۹ نفر از عضوهای اصلی منافقین که از آلبانی وارد کشور کرده بودند، بعد از دستگیری خودشان اعتراف کردند، این‌ها از جنس همان کسانی هستند که سر پاسدارهای عزیز این مملکت را در پاوه بریدند و الان در این چند هفته اخیر با اسلحه به جان ملت افتاده‌اند.

وی ادامه داد: ۵ نفر داعشی بودند و بقیه هم در پشت خط منتظر ملحق شدن به این‌ها بودند، داعشی که در عراق و سوریه یک زن حامله را به جرم شیعه بودن، شکمش را پاره کردند.

امام جمعه رودسر تصریح کرد: ۹۲ نفر از سلطنت‌طلب‌ها تا الان دستگیر شدند، اینها همه زحماتی است که سربازان گمنام می‌کشند و در کمال گمنامی به این مملکت خدمت می‌کنند، نیروی انتظامی، سپاه و بسیجیان همه و همه جان خودشان را به خطر می‌اندازند تا مردم در آسایش و رفاه زندگی کنند.

حجت الاسلام روحانی اتحاد را رمز پیروزی دانست و افزود: وحدت امت اسلامی، پشت دشمن را می‌لرزاند و ریشه ابر جنایت‌کاران عالم را می‌خشکاند، علمای شیعه و سنی دست در دست هم یکصدا فریاد می‌زدند، مرگ بر آمریکا.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha