دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1048140
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران هرگز، فریب دشمنان را نخواهند خورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با تبریک میلاد باسعادت حضرت محمد(س) و امام جعفر صادق(ع) و تبریک هفته وحدت، بر لزوم اتحاد، وحدت و همدلی مسلمانان برای پیشبرد اهداف دین مبین اسلام تأکید کرد و با بیان اینکه اتحاد و همدلی از رموز موفقیت و پیشرفت روزافزون اسلام و انقلاب در جهان است، اظهار داشت: با اتحاد و همدلی، توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان اسلام و انقلاب را ناکام خواهد گذاشت.

امام جمعه بروجرد با اشاره به حوادث و برخی اغتشاشات اخیر، خاطر نشان کرد: باید با اغتشاشگران و آشوبگران که با هدف براندازی نظام دست به این اقدام زده‌اند، برخورد جدی و همچنین از کسانی که از روی احساسات وارد این اغتشاشات شده‌اند، تعهد گرفته شود.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه مردم ایران اسلامی هوشیار و بابصیرت هستند و هرگز فریب دشمنان را نخواهند خورد، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان برای سرنوشت آنان تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به اینکه حرام‌خواری سران سلطه و استکبار موجب شده تا نسل کشی، کودک کشی در یمن و اهانت به مقدسات از جمله قرآن کریم و هزاران جنایت دیگر برای آن‌ها مثل آب خوردن راحت باشد، گفت: دشمنان در سایه حرام خواری، اموال و جان مردم را به یغما برده و در برخی کشورها ناامنی ایجاد می‌کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه کشورهای حرام خور در اغتشاشات اخیر از طریق رسانه‌های معاند نظام، از جمله بی بی سی، اینترنشنال، صدای آمریکا و من و تو با ارائه اخبار و گزارش‌های دروغین سعی در تحریک مردم داشتند، افزود: بدخواهان دنیای اسلام و انقلاب همواره سعی دارند ارزش‌های والای اسلام و انقلاب را زیر سوال ببرند.

وی در پایان با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند جنایات سران عربستان را به راحتی کنار گذاشته و از این جنایات اخباری منتشر نمی‌کنند، یادآور شد: در کشور عربستان تنها در یک روز ۸۰ جوان را گردن زده‌اند که این جنایات را هیچگاه دشمنان رسانه‌ای نمی‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha