جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
شیبکوه

حوزه / امام جمعه شیبکوه گفت: حمایت‌های دسته جمعی و منسجم از اغتشاش‌گران با برنامه ریزی دقیق دشمن انجام شد و تبلیغات گسترده رسانه‌ای، باز کردن پرونده حقوق‌بشری، ایجاد رسانه‌های جعلی، همراهی کردن کشورهای مختلف، جهت دخالت در امور ایران و این همه هجمه‌ نشانگر برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده بود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه شیبکوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) چارک برگزار شد، اظهار داشت: شخصیت انسان با گناه تنزل پیدا می‌کند و یکی از مصادیق آن تأثیر بر خانواده و فرزندان است.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) الگوی کامل برای همه بشریت در مورد زهد در دنیاست، افزود: در طول ۲۵ سال بعد از رحلت پیامبر تا دوران حکومت، حضرت(ع) از مال شخصی خود مشغول کارهای آبادسازی و کارهای عامه المنفعه در راه خدا بود.

خطیب جمعه شیبکوه یادآور شد: ساختار اخلاقی پیامبر(ص) به گونه‌ای بود که هیچ عاملی در آن اخلاق عظیم اثر نمی‌گذاشت، صفات عالی انسانی و تمام مکارم اخلاق در پیامبر(ص) جمع بود که دشمنان سر سخت را تحت تاثیر قرار می‌داد و تسلیم ایشان می‌شدند.

حجت الاسلام رستاخیز عنوان کرد: نقش حسن خلق در اداره جامعه آنقدر اثرگذار است که خداوند متعال اینگونه پیامبر را به بزرگی یاد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: وجود مبارک امام صادق(ع) شخصیتی است که حتی مخالفان هم، مدح حضرت را بیان کرده‌اند، به طور مثال مالک بن انس رئیس مذهب مالکیه اهل سنت می‌گوید، فاضل‌تر، داناتر، عابدتر و پارساتر از امام جعفر صادق(ع) را نه چشمی دیده و نه گوشی شنیده و نه حتی در تصور کسی آمده است.

امام جمعه شیبکوه در بخش دیگر ادامه داد: طراحی اغتشاشات اخیر و پشت پرده آن، توسط آمریکا، اسرائیل و برخی از کشورهای اروپایی بود که با برنامه‌ریزی باعث ناآرامی و اغتشاشات خیابانی در ایران شدند.

حجت الاسلام رستاخیز گفت: حمایت‌های دسته جمعی و منسجم از اغتشاش‌گران با برنامه ریزی دقیق دشمن انجام شد و تبلیغات گسترده رسانه‌ای، باز کردن پرونده حقوق‌بشری، ایجاد رسانه‌های جعلی، همراهی کردن کشورهای مختلف، جهت دخالت در امور ایران و این همه هجمه‌ نشانگر برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده بود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه کشورهای اروپایی اعلام کردند شهروندانشان هرچه زودتر از ایران خارج شوند، شاید به ظاهر جنگ روانی بود اما در باطن عده‌ای از این افراد که از اروپا در ایران بودند، جاسوس و لیدر در اغتشاشات بودند که اغتشاشات را هدایت می‌کردند، اروپایی‌ها به وسیله این بیان می‌خواستند جاسوس‌ها هر چه زودتر از کشور خارج شوند تا در دام تیم اطلاعاتی کشور نیفتند.

امام جمعه شیبکوه گفت: در این ۲۵ روز، هزاران دروغ توسط رسانه‌های استکباری گفته شد و در فضای رسانه‌ای تمام ایران در اغتشاش بود، اما در فضای حقیقی ایران در آرامش بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha