چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: دشمن به دنبال ممانعت از پیشرفت علمی و معیشت مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد، با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی و مردم لرستان در محکومیت اغتشاشات اخیر با حضور پرشور خود در اجتماعات متعدد در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و عفاف و حجاب نشان دادند که حافظ آرمان های اسلام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه رسانه های معاند با دروغ پراکنی و تحریک احساسات مرم سعی در پررنگ نشان دادن اغتشاشات آشوبگران دارند، افزود: رسانه های بیگانه ابزاری برای تحمیل راهبردهای نظام سلطه هستند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ممانعت از پیشرفت علمی و آسیب به نظم و امنیت کشور و معیشت مردم است، خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر کالاها بیش از حد گران شدند که یکی از دلایل این امر تحریم ها و اغتشاشات بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار کرد: نباید این گرانی ها جو روانی و بستری برای سوء استفاده دشمن باشد.

وی در ادامه به روز پاراالمپیک، تربیت بدنی و روز نابینایان و کم بینایان اشاره کرد و گفت: باید در حل مشکلات پهلوانان، قهرمانان و مستعدان این اقشار توجه جدّی شود.

امام جمعه خرم آباد در پایان بر تسریع در ساخت سد معشوره تأکید کرد و همچنین خواستار آبرسانی به شهرستان خرم آباد از طریق تکمیل سدهای زیبامحمد و مخملکوه شد .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha