شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حاجی آباد

حوزه / حجت الاسلام شریفی گفت: با برنامه ریزی مسئولان نظام استعمار فضای مجازی کشور در حوزه پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی پایان پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام ابراهیم شریفی، در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته حاجی آباد بیان کرد: در سیره پیامبر مکرم اسلام، وحدت امت اسلامی از اصول و ارزش های مورد تاکید بوده است از منظر آن حضرت، عزت و اقتدار و پیشرفت همه جانبه مسلمانان در پرتو وحدت و همبستگی در برابر دشمنان مشترک است.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) وحدت امت اسلامی را از راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در تمام زمان ها و مکان ها دانسته است و برای برپایی و تحقق بخشیدن آن تلاش های فراوانی نموده اند.

خطیب جمعه حاجی آباد اظهار کرد: راهبرد ایجاد اغتشاش در جمهوری اسلامی از سوی دشمنان پدیده جدیدی نیست و این فتنه ها قدمتی با درازی عمر با برکت و حیات طیبه انقلاب اسلامی دارد. لایه ی غیر طبیعی اغتشاشات برخاسته از طراحی های جبهه استکبار می باشد و درصدد است تا با انواع و اقسام شیوه های عملیات روانی، تحریف، روایت سازی از انبوه دروغ ها و... به قول خودشان شاید بخش هایی از مردم را اغوا و اغفال کرده و آنها را علیه نظام به کف خیابان بکشانند.

حجت الاسلام شریفی تأکید کرد: برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی در آینده باید به استعمار دشمن در فضای مجازی کشور پایان داد، از پیام رسان های داخلی حمایت کرده و شبکه های اجتماعی خارجی را مجبور به پذیرش قوانین کشور کنند.

وی ادامه داد: بازی های یارانه ای غربی در واقع شوالیه های مجازی قدرتمند و جذاب ناتوی فرهنگی و جنگ صلیبی غرب با ماموریت تخریب، تحریف و تغییر تاریخی ارزش ها هستند. در این بازی ها صحنه های چون خفه کردن، استفاده از چاقو، خنجر و شمشیر همراه با پاشیدن خون در اطراف و صدای ناله، ماشین ربایی، الفاظ رکیک و نمایش تصاویر عریان و نیمه عریان زنان است که هیچ سنخیتی با فرهنگ ملی و اسلامی کشور ندارد.

امام جمعه حاجی آباد خاطرنشان کرد: ترویج خشونت، شهوت انگیزی، تبلیغ فرهنگ و سبک زندگی غربی که در کارکرد های بازی های رایانه ای تعریف شده است همه و همه مبتنی بر استراتژی امنیت آمریکا است.

وی افزود: بازی های یارانه ای رسانه ای معقول ولی قدرت مند که یکی از ابزار های قوی ناتوی فرهنگی می‌باشد که متأسفانه کودکان و نوجوانان را نشانه گرفته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha