یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دشمن و کشته سازی

حوزه/ روز گذشته رسانه‌های معاند به دروغ مدعی شدند که در پی حمله نیروهای امنیتی به مدرسه شاهد در شهر اردبیل یک دختر نوجوان زخمی و پس از انتقال به بیمارستان فاطمی اردبیل به دلیل خونریزی داخلی فوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، رسانه‌ها معاند مدعی شدند که در پی حمله نیروهای امنیتی به مدرسه شاهد در شهر اردبیل یک دختر نوجوان زخمی و پس از انتقال به بیمارستان فاطمی اردبیل به دلیل خونریزی داخلی فوت کرده است و نیز مدعی شدند که ۱۰ دانش‌آموز مجروح و ۷ دانش‌آموز هم دستگیر در این قضیه دستگیر شده است.

اما ماجرای اصلی از چه قرار است؟

بعد از بررسی رسانه‌های معاند و شبکه‌های اجتماعی نام دو دختر جوان(آیتیک رضایی و اسرا پناهی) در این یکی دو روز سوژه براندازان و خارج نشینان خودفروخته شده است، که بعد از کشته سازی در کردستان، زاهدان و لرستان حالا این‌روزها قصه‌ اردبیل سرتیتر رسانه‌ها معاند شده است، کشته‌سازی یکی از نقشه‌های شوم دشمن است که بعد از نتیجه گرفتن در ویرانی سوریه، حالا نوبت به ایران رسیده است. البته مردم همیشه انقلابی و با بصیر، این‌بار هم آرزوی دشمنان را بر باد خواهند داد. إن‌شاءالله

بعد از پیگیری‌های صورت گرفته توسط خبرنگار خبرگزاری اردبیل، مرحومه آیتیک رضایی حدوداً ۴ ماه پیش فوت کرده است، اما براندازها نان خودشان را در خون مردم می‌بینند.

رسانه‌های ضد ایرانی در تداوم دروغ های سریالی خوشان مدعی کتک خوردن یک دانش آموز که منجر به فوت او شده است، و نام اسرا پناهی را منتشر کردند که مشخص شد این فرد بیمار فوت شده بیمارستان فاطمی بوده و چند روز قبل از منزل به بیمارستان منتقل شده است و ربطی به مدرسه شاهد اردبیل ندارد.

پس از انتشار این دروغ، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل اعلام کرد که جان باختن یک دانش آموز کذب است و هیچ دانش آموزی بازداشت نشده است و رئیس آموزش و پرورش اردبیل نیز با مضحک خواندن این ادعا اعلام کرد که مدارس استان اردبیل در روزهای پنجشنبه تعطیل است.

انتهای پیام

محسن سعیدی جدا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha