دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار علمای اهل سنت آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان

امام جمعه ارومیه گفت: متأسفانه نتوانستیم شخصیت پیامبر اکرم(ص) را آنگونه که باید در جهان معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با جمعی از علمای اهل سنت استان، گفت: تلاش دشمن بر این است که چهره اسلام و پیامبر اعظم را مشوش کرده و چهره خشنی برای دنیا معرفی کند و این مسئله از صدر بشریت بوده است تا با تبلیغات دروغین خود، جلوی تبلیغ و نشر معارف الهی توسط پیامبران را بگیرند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: با وجود هجمه گسترده دشمنان بر علیه اسلام، وظیفه علما سنگین تر می شود و باید ما با تبلیغ و تبیین در برابر هجمه دشمنان بایستیم.

وی ادامه داد: پیامبران تمام وجود خود را صرف نشر و جهانی شدن معارف الهی کردند و اگر ما امروز کوتاهی کنیم مطمئنا در روز قیامت پاسخی در مقابل اهل بیت علیهم السلام نخواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به نقش روحانیون در تبیین شخصیت پیامبر(ص) برای مقابله با توطئه دشمنان عنوان کرد: ابعاد مختلف شخصیتی پیامبر گرامی اسلام برای همه ما الگو و اسوه هستند اما دشمنان همیشه سعی در پنهان کردن این خصائص زیبای اخلاقی داشته اند.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) از همه احکم بودند و زمانی که حکم می کردند از همه محکم تر و گسترده تر حکم می کردند و در همین راستا هر وقت اختلافی پیش می آمد، پیامبر را در میان خودشان حاکم قرار می دادند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تأکید کرد: متاسفانه ما نتوانستیم شخصیت پیامبر اکرم(ص) آنگونه که باید در جهان معرفی کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پایان وحدت میان مسلمین استان آذربایجان غربی را کم نظیر دانست و از علما اهل سنت خواست در ایام هفته وحدت علاوه بر تاکید بر حفظ وحدت، باید شخصیت والا و فضایل اخلاقی پیامبر اکرم(ص) در جامعه تبیین شود.

فضائل اخلاقی پیامبر اکرم(ص) را به دنیا معرفی کنیم

فضائل اخلاقی پیامبر اکرم(ص) را به دنیا معرفی کنیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha