دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شبکه های معاند

حوزه/ نشست عقیدتی-سیاسی با موضوع مسائل روز در مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی نرجس خاتون (س) شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، یوسف روزبهانی، صبح امروز در نشست عقیدتی-سیاسی با موضوع مسائل روز، در مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی نرجس خاتون (س) شاهین شهر با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرمودند، در آخرالزمان از فتنه ها ناراحت نشوید زیرا فتنه ها منافقین را رسوا می کنند و مانند استفراغ هر آنچه برای جبهه ی حق ضرر دارد را بیرون می ریزد و تشخیص حق و باطل برای جبهه ی حق از آفتاب روشن تر است، گفت: دین دارها دین را به عنوان منفعت دنیا و آخرت برای جذب جوانان مطرح کنند، بنابراین اگر بتوانیم دین را درست، جذاب و پر شور معرفی کنیم و جامعه را راهبری کنیم، مردم به راحتی می توانند نقشه دشمن و فرق اعتراض و اغتشاشات را تشخیص دهند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اعتماد به رسانه بسیار مهم است، باید خبرها در کشور خودمان اعلام شود تا جایی برای اخبار کذب رسانه های معاند باقی نماند، زیرا دشمن بر اساس منافع خود اخبار را حکایت می کند. اخباری که اخیرا پیرامون مرگ مهسا امینی توسط رسانه های دشمن مطرح و شایع شد کذب بود .

روزبهانی اظهار کرد: رسانه های معاند با برانگیختن احساسات قومیت ها و مذاهب، اقوام را وسط میدان کشیدند و باعث شدند نوجوانان و جوانان فریب خورده به خیابان ها بریزند و اغتشاش کنند. فوت مهسا امینی بهانه برای هدف گرفتن اصل حجاب، اسلام و انقلاب بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha