شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه بخش سیراف

حوزه / یکی از ائمه جمعه بوشهر گفت: مردم و مسئولین ایثار و فداکاری جامعه پزشکی و پرستاری در اوج همه گیری کرونا را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بخش سیراف امروز در دیدار میرحاجی رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان با گرامیداشت هفته وحدت و تشکر از مجاهدت‌های کادر درمان در این بخش، اظهار داشت: مردم و مسئولین ایثار و فداکاری جامعه پزشکی و پرستاری را در اوج همه گیری کرونا فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: آرزوی دیرینه مردم سیراف در حوزه بهداشت و درمان، شبانه روزی شدن تنها درمانگاه این شهر است که امیدواریم این آرزو تحقق یابد.

امام جمعه بخش سیراف با بیان اینکه درمانگاه سیراف از کمبود پزشک، پرستار، بهیار و حتی نیروهای خدماتی رنج می‌برد، گفت: لازم است تا نسبت به درمانگاه شیرینو بزرگترین روستای کشور که دارای بیش از ۱۵ هزار نفر جمعیت و خانه‌های بهداشت روستاها نگاه ویژه داشته باشید.

حجت الاسلام عاشوری بر لزوم حمایت از صنعت نفت و گاز مستقر در منطقه تاکید کرد و یادآور شد: صنعت حاضر در منطقه را پای کار بیاورید و مشکلات درمانی و بهداشتی منطقه را با کمک هم حل کنید.

وی با اشاره به انتصاب میرحاجی رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، گفت: تغییر و تحول با تغییر دولت‌ها طبیعی است، امیدواریم با کار شبانه روزی از موقعیتی که بدست آورده‌اید جهت خدمت به مردم نهایت استفاده را ببرید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha