سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مهدی طائب در سمنان

حوزه / رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار، ابر قدرت شدن ایران در زمینه اقتصادی را آخرین گلوگاه دشمن برشمرد و گفت: ارز ترجیحی یکی از ضررهایی است که کشاورزان و کارخانجات بسیاری تاوان آن را داده‌اند و دولت کنونی در صدد رفع موانع اقتصادی کشور می‌باشد و همین تلاش‌ها بدن دشمن را به لرزه انداخته است.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب شب گذشته در یادواره ۳۲۵ شهید محله خوزان خمینی شهر، اظهار داشت: رسول الله(ص) اسوه حسنه برای جهانیان بوده و هست و الگو پذیری از پیامبر رحمت راه گشای زندگی بشریت است.

وی وجود پیامبر(ص) را پر از خیر و برکت خواند و گفت: برکت پیامبر اسلام(ص) تا زمان ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت و تعداد بیشماری از مردم به برکت پیامبر(ص) به دین اسلام گرایش پیدا می‌کنند.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار با تشریح بخشی از زندگی پیامبر(ص) یادآور شد: پیامبر دوران مخوفی در حالی گذراندند، که بدترین آن فتنه‌هایی بود که در شهر مدینه علیه ایشان رخ داد.

وی خاطر نشان کرد: در همه دوران‌ها، انسان‌ها با فتنه‌های مختلف آزموده می‌شوند تا راستگو از دروغگو تشخیص داده شود و زمینه ظهور توسط افراد صالح فراهم و تغییرات لازم در جامعه جهانی رخ دهد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با تأکید بر اینکه در سه زمینه نظامی، اقتصادی و امنیتی باید دشمن زمین زده شود، گفت: ایران در زمینه نظامی و امنیتی از قدرت برخوردار است اما در زمینه اقتصادی هنوز ضعف دارد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار، ابر قدرت شدن ایران در زمینه اقتصادی را آخرین گلوگاه دشمن برشمرد و تصریح کرد: ارز ترجیحی یکی از ضررهایی است که کشاورزان و کارخانجات بسیاری تاوان آن را داده‌اند و دولت کنونی در صدد رفع موانع اقتصادی کشور می‌باشد و همین تلاش‌ها بدن دشمن را به لرزه انداخته است.

وی به حضور شهدا در همه عرصه‌ها اشاره کرد و گفت: شهدا مشغول انجام وظایف خودشان در امر زمینه سازی ظهور هستند و یکی از آن شهدا، شهید روحانی آیت الله اشرفی اصفهانی بود که متعلق به این دیار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha